הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"על הספקטרום האוטיסטי": עורכי דינו של מלך הקריפטו לשעבר סם בנקמן-פריד שתכנן את 'עוקץ המאה' מבקשים ענישה פחותה
גזר דינו של ילד הפלא לשעבר של עולם הקריפטו אמור להינתן בקרוב - ועורכי דינו טוענים כי לא ישרוד לזמן ממושך מאחורי סורג ובריח בשל חוסר היכולת שלו להבין מסרים חברתיים

אנחנו בטוחים שאף אחד לא מקונן על העלייה החדה בערך הביטקוין יותר מסם בנקמן-פריד, שכנראה יכול היה להתחמק עם הונאת ה-FTX שלו לזמן רב יותר עם מחיר קריפטו הנמצא בעלייה מתמדת.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

אולי זה הגורם המניע עבור הצוות המשפטי שלו, שמנסה כעת לגזור על מי שמוכר כ-'SBF' עונש של 5 עד 6 שנות מאסר בלבד לעומת 100 השנים שעומדות בפניו, כך דיווח השבוע הוול סטריט ג'ורנל.

עורכי הדין של SBF הגישו לבית המשפט תזכיר עונשין באורך של כמאה עמודים השבוע בטענה שבנקמן-פריד צריך לקבל רק 63 עד 78 חודשי מאסר בשל "הפרעה על הספקטרום האוטיסטי".

"הדינמיקה החברתית בכלא והביקורת שהוא זוכה לה צפויות להביא לכך שהוא יתמודד עם אלימות פיזית", נכתב במזכר.

עוד נטען כי הפרעת הספקטרום האוטיסטי שלו עלולה לסכן את ביטחונו בכלא וכי קשיים בפירוש רמזים חברתיים עלולים לסכן את ביטחונו ולהוביל לאי הבנות עם אסירים וסוהרים.

הגנתו של בנקמן-פריד תיארה אותו כפילנתרופ שחי בפשטות, בניגוד לנרטיב התביעה שהדגיש אורח חיים יוקרתי באיי בהאמה.

לעומת זאת, העדויות שהוצגו על ידי התובעים כללו תמונה עם קייטי פרי ואזכורים של ארוחות ערב בפרופיל גבוה שנועדו להמחיש פזרנות.

עורכי דינו של SBF טענו שמעשיו הונעו על ידי פילנתרופיה, לא חמדנות.

התזכיר ממשיך: "אלה שמכירים את סם רגישים לעובדה הטרגית ששום דבר בחיים לא מביא לו אושר אמיתי. סם סובל מאנהדוניה, מצב חמור המאופיין בהיעדר כמעט מוחלט של הנאה, מוטיבציה ועניין".

"הוא היה ככה מילדות. הנזק ללקוחות, למלווים ולמשקיעים הוא אפס", המשיכו.

אבל סוניל קאווירי, אחד מנושי FTX מבריטניה, אמר לוול סטריט ג'ורנל כי: "כל לקוח שהחזיק קריפטו כלשהו אינו שלם. זה כמו מישהו שגונב את הבית שלך, מוכר אותו ברווח ומחזיר לך על סמך מה שהוא היה שווה לפני חמש שנים".

קצין ממשטרת ניו יורק לשעבר שאיתו כלוא בנקמן-פריד כתב גם הוא מכתב לשופט בשמו ובו טען: "למרות ששתים עשרה מתוך כל ארבע עשרה מהארוחות השבועיות של סם הן רק אורז לא מבושל, כדור שעועית מגעיל, וחסה חומה ישנה, סם נשאר נאמן למחויבותו לא להשתתף בהתעללות בבעלי חיים".

אולי אבל כן בבני אדם?.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE