הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי השמועות שבגדה בטום בריידי: ג'יזל נצפתה עם בן הזוג החדש והאנונימי
דוגמנית העל ומאמן הג'ו-ג'יטסו שלה הגיעו לבית החדש במיאמי, ולמעשה נצפו בפעם הראשונה מאז שכותרות אתרי הרכילות התמלאו בספקולציות על כך שבגדה בגרוש שלה

הדוגמנית הברזילאית ג'וזיל בנוגשן תופסת לאחרונה כותרות רבות שכן היא מנהלת מערכת יחסים עם מאמן הג'ו-ג'יטסו שלה, חואקים ולנטה – שהשמועות אומרות שהיא בגדה איתו בגרוש שלה, שחקן ה-NFL טום בריידי.

וימים אחרי שהכחישה בתוקף את הטענות לבגידה, בת ה-43 נצפתה ביום שבת בכנס החדש שלה במיאמי, שנמצא בשלבי בנייה, כאשר איתה הגיע מאמן אמנות הלחימה היפנית בן ה-36.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Backgrid/MEGA)

 

עבור הפגישה בבית העתידי, ג'יזל התלבשה באופן צנוע ורגיל למדי, עם חולצת כפתורים בצבע אפרפר תחובה בתוך מכנסי ג'ינס רחבות ותיק YSL על כתפה. ונלטה מצדו בחור במכנסיים קצרים בצבע שחור וחולצה שחורה, ונעלי ספורט אפורות.

השניים ידעו שהצלמים יעקבו בהדיקות אחריהם, שכן לפני כשבוע דוגמנית העל אישרה בפעם הראשונה באופן פומבי שהיא מנהלת מערכת יחסים עם ולנטה.

בראיון ל'ניו יורק טיימס', בונדשן נשאלה האם היא וולנטה התחילו לצאת לפני הגירושים המתוקשרים שלה באוקטובר 2022 מאלוף הסופרבול.

"זה שקר", ענתה ומתקפה: "זה משהו שקורה להרבה נשים שמאשימים אותן על כך שיש להן אומץ לעזוב מערכת יחסים לא בריאה, והן מתויגות כלא נאמנות".

 

 

ג'יזל והמאמן מכירים עוד מדצמבר 2021, אך על פי הדיווחים הם נכנסו לזוגיות רק באמצע 2023.

הספקולציות לגבי יחסים רומנטיים ביניהם התחילו מזמן, ובשנה שעברה היא הדפה את השמועות כאשר אמרה שהוא בסך הכל "המורה" שלה ושל ילדיה לאומנויות לחימה, והוסיפה: "הכי חשוב, הוא אדם שאני מעריכה וסומכת עליו. זה כל כך טוב שיש סוג כזה של אנרגיה ליד הילדים שלי".

אבל בפברואר האחרון, מקורב לשניים אמר לאתרי הרכילות כי הם "מאוהבים עמוקות", והדוגמנית כבר לא יכלה להמשיך להסתיר את הקשר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE