הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפגינים אנטי-ישראלים הציתו סניף KFC
המסעדה הממוקמת ברפובליקה האסלאמית של פקיסטן נשרפה בידי המון זועם על רקע קריאות הולכות וגוברות להחרים חברות אמריקאיות העובדות עם ישראל בשל הסכסוך בעזה

המון שקרא קריאות אנטי-ישראליות הצית מסעדת מזון מהיר של רשת המזון האמריקאית 'KFC' ביום שישי בלילה, במה שהוביל למעצרם של יותר מ-50 בני אדם, כך מדווחת סוכנות הידיעות AFP. מפקד משטרת העיר מירפור מסר כי קרוב ל-400 מפגינים התאספו ועוררו עימותים עם רשויות אכיפת החוק רגעים לפני ההצתה.

"אמרנו להם שהם יכולים למחות רק באזור מסוים. אבל, כשמספרם התחיל לגדול, הם עשו את דרכם ל-KFC", אמר קמרן מוגול לסוכנות הידיעות הצרפתית, והוסיף כי תשעה שוטרים נפצעו כאשר המפגינים זרקו עליהם אבנים.

לאחר מכן, הקהל החל מצית את מסעדת המזון המהיר בזמן שאנשים רצו החוצה לרחוב כדי להימלט מהאש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הבניין לא נשרף לחלוטין וסרטונים ברשתות החברתיות מציגים חלונות מנופצים, רהיטים שבורים, וציוד פגום.

פקיסטן, רפובליקה אסלאמית דתית, ראתה בחודשים האחרונים עליה בקריאות להחרים את KFC על רקע הסכסוך המתמשך בין ישראל לחמאס.

KFC, הידועה במקור כקנטאקי פרייד צ'יקן, היא רשת המסעדות השנייה בגודלה בעולם אחרי מקדונלד'ס, עם למעלה מ-22,000 מיקומים ברחבי העולם בכ-150 מדינות נכון לדצמבר 2019. חברת האם שלה, Yum Brands, ספגה חרמות בשל עסקיה בישראל והשקעותיה בסטארט-אפים ישראלים.

מספר רב של מותגים מערביים מרכזיים, ובמיוחד ענקיות מזון מהיר בארה"ב, איבדו לקוחות במדינות מוסלמיות עקב החרם על חברות שנתפסו כתומכות במלחמתה של ישראל בעזה.

כזכור, ישראל פתחה בפעילותה בעזה בעקבות פלישת מחבלי חמאס לחלק הדרומי של המדינה באוקטובר האחרון.

במהלך המתקפה נרצחו למעלה מ-1,200 בני אדם ומאות בני ערובה נחטפו. מאז גם עשרות אלפי עזתים מצאו את מותם, אם כי המספרים המדויקים יתכן ולעולם לא יוודעו בשל העובדה כי הלה מדווחים על ידי חמאס עצמו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE