הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההתמודדות עם סרטן שלב 4: שאנן דוהרטי אורזת את חפציה – כדי להקל על המשפחה
כוכבת 'בוורלי הילס 90210' שיתפה בגילוי לב על ההתמודדות עם המוות שנראה קרוב מתמיד, הוויתור על החלומות והאסימונים שנופלים

שאנן דוהרטי, כוכבת הסדרה המיתולוגית 'בוורלי הילס 90210', חולה בסרטן השד שלב 4 – ומתמודדת עם אתגרי חייה באופן פומבי.

במהלך פרק הפודקאסט האחרון שלה 'בואו נהיה ברורים' שפורסם ביום שני, היא סיפרה כיצד היא לומדת לשחרר ומנקה את יחידות האחסון שלה והבתים שלה כדי להקל על ההתמודדות של אהוביה כשהיא תמות.

"העדיפות שלי כרגע היא אמא שלי", אמרה דוהרטי בת ה-52. "אני יודעת שזה יהיה לה קשה אם אמות לפניה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ובגלל שזה הולך להיות לה כל כך קשה, אני רוצה שדברים אחרים יהיו הרבה יותר קלים. אני לא רוצה שיהיה לה הרבה דברים להתמודד איתם. אני לא רוצה שיהיו לה ארבע יחידות אחסון מלאות ברהיטים".

השחקנית הסבירה שהיא התחילה לעבור על חפציה כדי לתרום או למכור עתיקות או פריטים אחרים שאספה במהלך השנים, זאת "במקרה" שיקרה לה משהו.

ממש לאחרונה, כפי שסיפרה בפודקאסט, היא נסעה לביתה בטנסי כדי לאזור את החפצים שלה – לאחר שוויתרה על החלום לחיות בחווה ולגדל סוסים, בין היתר כאלה ש"ננטשו על ידי בעליהם כי הם זקנים מדי".

"זה היה ממש קשה ומאוד אמוציונלי, כי הרגשתי שאני מוותרת על החלום לבנות את הנכס הזה, לבנות בית עבורי ועבור אמא שלה ולהרחיב את האסם", אמרה והוסיפה בדמעות: "זה היה אחד החלומות שלי. אז מה זה אומר? שאני מוותרת על החיים?".

 

 

שבוע לאחר מכן, דוהרטי חזרה לבית בטנסי כדי לסיים לארוז ולשלוח את החפצים לקליפורניה. ושם, נפל לה האסימון שהחלום שלה הוא "רעיון מטופש", ושלשחרר הוא "הדבר הנכון לעשות" בידיעה שזה יביא לה "שלווה".

תוך כדי התהליך המורכב נפשית, השחקנית הסבירה כי הרכוש לא מביא לה אושר כמו ליצור זיכרונות עם אמה ועם אהוביה. "אני יכולה לטייל איתם יותר כי אני מרוויחה כסף על ידי מכירת החפצים, ואז אני יכולה לייצר זכרונות עם האנשים שאני אוהבת".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE