הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תופעת הפריצות לבתי מגורים בדרום קליפורניה: נלכדו חברי כנופיה מלוס אנג'לס
רשויות החוק במחוז ונטורה הסמוך הודיעו כי הצליחו להתחקות אחר עקבותיהם של מספר חשודים שאחראים לשורת מקרי פריצה במהלך החודשים האחרונים. שלושה מהם נעצרו אמש בקלבסס

כוחות המשטרה במחוז ונטורה שבדרום קליפורניה הודיעו על מעצרם של מספר חשודים באשמת מעורבות בשורת מקרי פריצות לבתי מגורים ברחבי האזור. 

לפני כשלושה חודשים הוזעקו הכוחות לזירת אירוע פריצה לבית בעיר ת'אוסנד אוקס אשר בעקבותיה וטרם המעצרים הנוכחיים, ביצעו בלשי המשטרה חקירה בת מספר שבועות במהלכה הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים וכלי רכבם ולשייכם לכנופיה מאורגנת שאחראית לפריצות נוספות במחוז ונטורה ובמחוזות סמוכים אחרים.

על פי הדיווח, שלושה מהחשודים נעצרו אמש בשני כלי רכב שונים בשכונת קלבסס שבצפון מחוז לוס אנג'לס

"החשודים נעצרו בזמן שתרו סביב שכונות מגורים באזור ומואשמים בפריצות לבתים וכמו כן בנסיעה ברכבים עם לוחיות רישוי מזוייפות", נמסר בהודעת המשטרה המקומית.

זהותם של שניים מהם הותרה לפרסום - סנדרה לורנה ראמוס בקארה בת ה-31 ולואיס לאונרדו ריברה אלקרון בן ה-56, שניהם תושבי לוס אנג'לס. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תופעה בלתי נגמרת בדרום קליפורניה. פריצה שתועדה במחוז אורנג'

בחודש דצמבר האחרון נעצרו גם כן חשודים המתגוררים בלוס אנג'לס ופורצים למחוזות שכנים כאשר אז מדובר היה במחוז אורנג' בו הודיעו הרשויות על מעצרים של 20 חשודים, מתוכם 5 קטינים, באשמת השתייכות לכנופיות הפורצים שהטילו אימה באזור ושדדו עשרות בתי מגורים. 

"נכון לעכשיו, אנחנו עלינו על זהותם של 35 פורצים בכנופיות אלו", מסר בעת המעצר השריף המחוזי, דון ברנס.

מאמצי המשטרה המקומית להתחקות אחר הכנופיות הללו החלו עוד בשנה שעברה כאשר הרשויות קישרו פריצות בעיר יורבה לינדה לכאלו שהתרחשו בסנטה אנה ובהמשך למעל 30 פריצות נוספות שדווחו בעוד 9 ערים, כשכולן אופיינו תחת אותו דפוס פעולה.

חלק מהפריצות תועדו במצלמות האבטחה ובאחרות אף דווח כי הדיירים שהו בבתים בזמן שהופתעו על ידי רעולי הפנים. 

על פי הודעת הרשויות, החשודים נמלטו מזירות האירוע עם שלל בשווי מצטבר של מעל לחצי מיליון דולר שכלל כסף במזומן, אקדחים ותכשיטים.

מקום מגוריהם של החשודים הוזכר במהלך מסיבת העיתונאים אז, במהלכה התובע המחוזי, טוד שפיצר, ביקש מכלי התקשורת להדגיש כי כל אחד מהעצורים הוא תושב לוס אנג'לס תוך שהוא שולח עקיצה ביקורתית במיוחד למחוז השכן: "עד כה לא ראינו אף מקרה שכזה אשר בוצע על ידי תושבי מחוז אורנג' כך שזו לא בעיה מקומית שלנו אלא של מחוז לוס אנג'לס אבל אנחנו נפתור את הבעיה אצלנו אם מחוז לוס אנג'לס לא מוכן לעשות זאת בעצמו". 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE