הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנג'לינה ג'ולי טוענת שהייתה קורבן להתעללות פיזית ארוכה מצידו של בראד פיט
לפני 8 שנים אירעה תקרית אלימה במטוס פרטי מצרפת ללוס אנג'לס, שהביאה את השחקנית להתגרש מבעלה. כעת היא טוענת שהאלימות לא התחילה שם

היחסים המכוערים בין אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט ממשיכים להעמיק, כאשר השחקנית טוענת שהגרוש שלה התעלל בה פיזית עוד הרבה לפני תקרית המטוס המפורסמת בשנת 2016 שהובילה אותה להתגרש ממנו – אז לטענתה הוא סטר לאחד מילדיהם ודחף אותה.

הטענות להתעללות מתמשכת עלו ביום חמישי האחרון, כאשר הצוות המשפטי של השחקנית ניסה להוכיח שכוכב 'מועדון קרב' סירב לאפשר לגרושתו למכור את חלקה ביקב הצרפתי שאטו מירוואל, אלא אם תחתום על הסכם סודיות מוגזם, זאת כחלק מסאגה משפטית ארוכה.

"בעוד שהיסטוריית ההתעללות הפיזית של פיט בג'ולי התחילה הרבה לפני הטיסה המשפחתית מצרפת ללוס אנג'לס בספטמבר 2016, הטיסה הזו סימנה את הפעם הראשונה שהוא נקט באלימות גם כלפי ילדיו. מיד לאחר מכן, ג'ולי עזבה אותו", נכתב במסמך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לטענת עורכי הדין, הסכם הזוגיות שהציע בן ה-60 לגרושתו בת ה-48, מטרתו לכסות על "ההתנהגות האישית שלו, בין אם קשורה להתנהלות עם היקב או לא", זאת בניסיון למנוע ממנה לדבר על ההתעללות שעברה מצידו.

הצוות המשפטי אמר כי מדובר בניסיון השתקה, אליו התחיל פיט לדחוף אחרי שגילה ב-2021 שג'ולי הגישה תיק משפטי המורכב מ"מיילים, עדויות מהמשפחה וראיות אחרות" שיסייעו לה בהסדרת הסכסוך על המשמורת ילדיהם.

באותה תקופה, פיט הסכים לרכוש את מניות היקב הצרפתי שהיו ברשותה של ג'ולי, אך חזר בו כי חשש שהמסמכים הללו יפורסמו לציבור.

חודשים לאחר מכן, פיט הגיש תביעה נגד ג'ולי בטענה שהיא מכרה את מניות היקב ליורי שפל, הבעלים של ענקית הוודקה הרוסית 'סטולי', זאת לאחר שקיבל משמורת משותפת על הילדים.

 

 

 "בסירובו לקנות את המניות ואז התביעה שלו, עולות השאלות מדוע כל כך חשוב למר פיט הסכם הסודיות, ומה הוא מנסה לקבור: את ההתעללות שלו בגב' ג'ולי ובמשפחתם", כתבו עורכי הדין, בהתייחסם לתביעה המשפטית שהגיש השחקן לפני כשנתיים.

מקורב לפיט אמר כי ג'ולי "מנסה כל הזמן להסיח את הדעת מההפסדים המשפטיים שלה על ידי פרסום מידע לא רלוונטי או לא מדויק".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE