הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סחיטה מאורגנת בצמרת? "מחוקקים מפחדים שישתילו במחשב שלהם פורנוגרפיית ילדים"
טאקר קרלסון טוען כי לסוכנויות המודיעין יש דרכים יצירתיות לאלץ פוליטיקאים לעשות את מה שהם רוצים, כך לפי העיתונאי השמרני המאשר כי הפוליטיקאים נסחטים באיומים בידי פקידים בכירים

חברי הקונגרס מצביעים באופן עקבי בעד תוכניות מעקב המוניות מכיוון שהם "מבוהלים" שסוכנויות ביון ישתלו "פורנו לילדים" על המחשבים שלהם אם הם ידברו, טוען העיתונאי האמריקאי טאקר קרלסון.

קרלסון הופיע בפודקאסט של ג'ו רוגן ביום שישי, שעות לפני שהסנאט האמריקני הצביע על חידוש סעיף 702 של חוק המעקב אחר מודיעין זר (FISA) משנת 1978.

לכאורה החוק נוצר כדי לאפשר לסוכנויות ביון כמו ה-FBI וה-CIA לפקח על התקשורת של זרים, ואכן סעיף 702 מאפשר לסוכנויות הללו לגשת לנתונים "בעקיפין" שנאספו ממיליוני אזרחים אמריקאים ללא צו.

לדברי קרלסון, מספר מחוקקים למעשה התנגדו, אך לא הודו בכך בפומבי.

"אנשים לא אומרים את זה כי הם חוששים שייענשו", אמר קרלסון לרוגן.

"הם מודאגים שמישהו ישים פורנו ילדים במחשב שלהם. חברי הקונגרס מפחדים מסוכנויות הביון. אני לא מנחש בזה. הם אמרו לי את זה, כולל אנשים בוועדת המודיעין, כולל אנשים שמנהלים את ועדת המודיעין".

"הם מפחדים מהסוכנויות", הצהיר והוסיף: "זה לא תואם את הדמוקרטיה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זה מול כולם, ולאף אחד לא אכפת ואף אחד לא עושה שום דבר בקשר לזה", המשיך קרלסון.

"אני חושב שהסיבה היא בגלל שהם מאוימים. ואם אתה מסתכל על יושבי ראש הוועדה שאפשרו לדבר הזה לקרות שנה אחר שנה... אני מכיר אותם. ויש להם דברים להסתיר. אני יודע את זה למען האמת".

מלבד האיום כביכול בפורנוגרפיית ילדים מושתלת, קרלסון טען ש"נפוץ מאוד" שלמחוקקים יש "בעיית שתייה או חיי מין מוזרים", שסוכנויות יכולות לחשוף בקלות אם הפוליטיקאים האלה מסרבים לעשות את מה שהם רוצים.

קרלסון אינו השמרן בעל ההשפעה הראשון שטען שנציגים נבחרים נסחטים. עוד בדצמבר, הציע נציג טנסי, טים בורצ'ט שעמיתיו יתנגדו להצעה לפרסם את שמות הלקוחות של הפדופיל הידוע לשמצה ג'פרי אפשטיין מכיוון שהיו מעורבים בפשעי מין.

כוחות עלומים בוושינגטון משתמשים ב"סיר הדבש הישן" כדי לסחוט פוליטיקאים ולאלץ אותם "להצביע עבור דברים מטורפים", הוא אמר אז למנחה הפודקאסט השמרני בני ג'ונסון.

שנה קודם לכן, סרטון עירום של הנציג מדיסון קאות'ורן הודלף חודש לאחר שלטענתו הוזמן לאורגיות מתודלקות סמים על ידי חבריי קונגרס מבוגרים.

וושינגטון, אמר אז, שופעת "סטיה מינית".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE