הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשתו של ג'רי סיינפלד בתרומה גדולה לארגון פרו-ישראלי
ג'סיקה סיינפלד עודדה את העוקבים שלה לתרום כל סכום לארגון שמארגן עצרות למען ישראל בקמפוסים בהם יש מחאות אנטי-ישראליות. "נמשיך להפיץ אור ואהבה כיהודים אמריקאים"

ג'סיקה סיינפלד, אשתו של הקומיקאי היהודי המפורסם בעולם ג'רי סיינפלד, תרמה כספים לארגון פרו-ישראלי שפועל באוניברסיטת קליפורניה שבלוס אנג'לס.

היא אף עודדה את העוקבים שלה באינסטגרם לתרום לארגון Charity for Israel, תנועת מחאה נגדית ש"חוגגת את ישראל אל מול אלה שקוראים למותנו, וזה סוג ההתנגדות הטוב ביותר שאנחנו יכולים להפגין", כפי שהוגדר בדף לגיוס תרומות של הארגון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

אשתו של הקומיקאי הסבירה שהיא תרמה לעמוד ה-GoFundMe "כדי לתמוך בעצרות נוספות כמו אתמול ב-UCLA", כאשר יש ערים נוספות אליהם הארגון צפוי להגיע, "אז בבקשה תתנו את מה שאתם יכולים", אמרה.

היא הוסיפה, עבור מי שחושש: "התרומות הן אנונימיות. נמשיך להפיץ את האור והאהבה שלנו כיהודים אמריקאים גאים", זאת לצד אימוג'י של דגל ארצות הברית ודגל ישראל.

התרומה של ג'סיקה לא הייתה אנונימית, ולפי עמוד גיוס ההמונים היא תרמה 5,000 דולר לארגון הפרו-ישראלי, שרק ביום ראשון האחרון הגיע למאהל הפרו-פלסטיני שהוקם באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס כדי להביע עמדה נגדית.

ג'רי סיינפלד חגג את יום הולדתו ה-70 ממש לפני ימים בודדים, ולכבוד כך הוא התיישב לראיון בו נשאל בין היתר על ביקורו בישראל בשיא המלחמה.

"אנחנו יהודים, ואנחנו מרגישים מאוד קרובים לקושי שבלהיות יהודי בעולם", אמר. "אנשים לפעמים מקשרים יהדות להצלחה, ולפעמים זה נכון, אבל הקושי בלהיות יהודי היא עתיקת יומין, אלפי שנים של קושי, וישראל היא רק האחרונה שבהם".

"האנטישמיות חוזרת... אז הרגשנו שאנחנו רוצים להגיע כדי לתמוך בישראלים", הוסיף.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE