הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קפה או מאצ'ה? מה שאתם שותים בבוקר אומר הרבה על האישיות שלכם
אם אתם אנשי קפה, סביר להניח שאתם אוהבים ללכת לישון מאוחר ומעדיפים לראות סרט בבית מאשר בקולנוע. אם אתם בקבוצת מאצ'ה, כנראה שהמצב הפוך

מסתבר שהמשקה שאתם בוחרים לשתות בבוקר – אומר הרבה עליכם. או לפחות כך מתיימר לקבוע מחקר חדש שבדק את האישיות לפי אוהבי הקפה לעומת אוהבי המאצ'ה.

2,000 מבוגרים אמריקאים השתתפו בסקר, כאשר 1,000 שותים קפה בבוקר ו-1,000 שותים מאצ'ה. המחקר בדק ומצא מספר הבדלים באישיות ובאורח החיים של המשתתפים, וגם כמה קווי דמיון מפתיעים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אם אתם שותים מאצ'ה בבוקר, יש סיכוי גבוה יותר שאתם כאלה שאוהבים להתעורר מוקדם (54%), מעדיפים להיות בחוץ (26%), נמצאים באיזון טוב בין אדם מופנם למוחצן (46%) ומתארים את עצמכם כ'הרפתקנים' (29%).

אנשי הקפה אוהבים ללכת לישון מאוחר (53%), מעדיפים לבצע פעילויות בתוך הבית, כמו צפייה בסרטים (38%), ויש סיכוי גבוה יותר שאתם אנשים מופנמים (42%).

ארבעה מתוך חמישה, כלומר 81%, משתי הקבוצות מתאמנים על בסיס קבוע, אם כי אלה ששותים מאצ'ה נוטים להתאמן בתדירות גבוהה יותר – ארבע פעמים בשבוע, בהשוואה לשלוש.

כשזה מגיע לאסטרולוגיה, רוב אוהבי המאצ'ה הם סימני אש – כמו טלה, אריה וקשת (27%) או מזלי מים, כמו סרטן, עקרב ודגים (26%). אנשי הקפה הם לרוב מקושרים למזלות אדמה, כמו שור, בתולה וגדי, או מזלות מאזניים – כמו דלי ותאומים.

למרות הבדלים רבים ביניהם, שותי האמצ'ה והקפה מאוד אוהבים להכין לעצמם את המשקה שלהם – 74% משותי הקפה ו-66% משותי המאצ'ה.

כמו כן, נמצא כי לאוהבי הקפה לוקח פחות זמן להגין את המשקה שלהם. אבל בעוד שהכנת המאצ'ה לוקחת בממוצע יותר זמן, החברים בקבוצה הזאת מדווחים כי הפעולות היומיות – כמו מקלחת וצחצוח שניים, היא מהירה יותר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE