הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מישהו מנסה לפגוע בדרייק? יממה לאחר אירוע הירי – פורץ נעצר בביתו של הראפר
אדם פרץ לאחוזה של הראפר הקנדי-יהודי שבטורונטו, ואמר כי הוא "כאן כדי לראות את דרייק" – זאת יום אחרי שאלמוני פתח באש ממכונית נוסעת ופצע קשה את המאבטח

גבר נעצר בביתו של דרייק לאחר שניסה לפרוץ לאחוזה שלו בטורונטו השווה 100 מיליון דולר – זאת יממה אחת בלבד לאחר שאלמוני במכונית נוסעת פתח באש לעבר ביתו של הראפר, ופצע קשה את המאבטח.

על פי חדשות Global News, לפחות ארבע ניידות משטרה הגיעו לביתו של הראפר בסביבות השעה 2:20 בצהריים, כאשר מקור אמר לכלי החדשות כי "לפי הדיווחים אדם פרץ פנימה" לאחר שהכריז כי הוא "כאן כדי לראות את דרייק".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מלבד האבטחה הרגילה שיש באחוזה, הייתה תגבורת גדולה יותר בשל אירוע הירי יממה קודם לכן, כך ש"מאבטחים נלחמו בפורץ".

משטרת טורונטו אישרה לאתרי הרכילות כי "שוטרים הוזעקו לאחר שאדם ניסה לקבל גישה אל הנכס. האדם נתפס על פי חוק בריאות בריאות הנפש".

ניסיון הפריצה מגיע כאמור יום אחד לאחר שהמאבטח בן ה-48 של הראפר נורה מספר פעמים, וכדור אחד פגע בחזה שלו ופצע אותו קשה. כעת מצבו יציב ואינו נמצא בסכנת חיים.

מפקד המחלקה נגד כלי נשק וכנופיות של משטרת טורונטו, אמר כי האירוע עוד נמצא בחקירה ראשונית – אך ציין כי החוקרים מודעים לסכסוך המתוקשר בין דרייק לראפר קנדריק למאר.

במהלך השבועות האחרונים, דרייק ולמאר שחררו שירים שונים בהם הם לועגים אחד לשני. למאר האשים את דרייק בהתעללות פיזית בארוסתו ובהיותו אקטיביסט "מזויף", וטען שיש לו בת סודית. הוא אף טען שדרייק פדופיל והמליץ לנשים "להסתיר את האחיות הקטנות שלהן".

דרייק כמובן הדף כל טענה לפדופיליה, ואף פרסם שיר שם אמר שהוא "נגעל מהרעיון" ושהוא "מפורסם מדי בשביל הדברים האלה", וצחק על הרעיון שיש לו בת אותה הוא מנסה להסתיר מהציבור.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE