הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שני ברים בלוס אנג'לס מככבים ברשימת הברים הטובים בצפון אמריקה
אם מתחשק לכם לצאת לערב קוקטיילים, תשקלו להזמין מקום ל-Thunderbolt או ל-Mirate שמייצגים בגאווה את אל.איי ברשימת 50 הברים הטובים

שני ברים בלוס אנג'לס נכנסו לרשימת 50 הברים הטובים ביותר בצפון אמריקה – דירוג שהושק בשנת 2022 שמטרתו "לחגוג את מיטב תעשיית המשקאות באזור, ולהאיר זרקור על אמריקה הצפונית כיעד ראוי לקוקטיילים".

הדירוג מתבסס על הצבעות של 270 מומחים, שזהותם לא פורסמה לציבור – החל מברמנים ובעלי פאבים, ועד לתקשורת ומטיילים חובבי קוקטיילים מקנדה, ארה"ב, מקסיקו והאיים הקריביים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Thunderbolt

 

הבר Thunderbolt שבאקו פארק הידוע בקוקטיילים שלו ובתפריט האוכל בהשראה דרומית ופיליפינית, הגיעה למקום השמיני ברשימה. עוד לפני כן השנה, הבר זכה כ"בר הטוב ביותר במערב ארה"ב". המחירים נחשבים סבירים למדי, כאשר מחירי רוב המשקאות נעים בין 15-16 דולרים.

הבר השני מלוס אנג'לס שנכנס לרשימת הברים הטובים ביותר הוא Mirate, שדורג במקום ה-46. הוא ממוקם באזור לוס פליז, וידוע בווריאציות הייחודיות שלו לקוקטיילים קלאסיים בהשפעה מקסיקנית מודרנית.

מלבדם, שני ברים הממוקמים בסן פרנסיסקו – True Laurel  ו-Pacific Cocktail Haven, נכנסו לרשימה במקומות ה-30 ו-38, בהתאמה. הבר שהגיע למקום הראשון אגב, הוא Handshake Speakeasy שבמקסיקו סיטי.

 

Mirate

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE