הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשעה טובה! ג'סטין והיילי ביבר מצפים לילד ראשון
הזוג, שנשוי כבר כשש שנים, הודיע לעולם שהם יהפכו בקרוב להורים על ידי סדרת תמונות רומנטיות וממיסות של חידוש הנדרים שעשו בהוואי

היילי ביבר ובעלה ג'סטין ביבר מצפים לילד ראשון אחרי כשש שנות נישואים. הם שיתפו את העולם בחדשות המרגשות על הרחבת המשפחה, זאת אחרי שערכו טקס חידוש נדרים בהוואי.

סדרת התמונות שהשניים שיתפו באינסטגרם נפתחה עם סרטון קצר ורומנטי, של השניים מחדשים את הנדרים שלהם אל מול הכומר, כאשר היילי לבושה בשמלת תחרה לבנה של המותג סן לורן עם הינומה תואמת, וג'סטין, מצדו, לבוש קז'ואל עם חולצת טי לבנה, ז'קט בומבר פרוותי, ג'ינס שחור וכמובן כובר בייסבול לאחור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחרי כמה רגעים מתוקים, המצלמה מעט מתרחקת ומראה את הבטן הקטנה של היילי מבצבצת לה.

התמונות ממשיכות עם ג'סטין מצלם את אשתו ההריונית שמלטפת את הבטן שלה, ואז תמונה זוגית בה הידיים של השניים מנוחות על הבטן. בתצלומים אחרים, בשחור לבן, השניים נראו מאוהבים במיוחד כאשר התנשקו או התחבקו.

 

 

על פי מקורות ששוחחו עם TMZ, היילי נמצאת בשליש השלישי להריונה, כלומר התינוק צפוי להיוולד עד סוף הקיץ.

ג'סטין והיילי החלו לצאת בשנת 2016, ותוך שנתיים כבר התארסו והתחתנו. מאז היו לא מעט שמועות על הריון, שתמיד הוכחשו על ידי השניים.

בדצמבר 2020 למשל, ג'סטין אמר לאלן דג'נרס כי הרחבת המשפחה תלויה באשתו, שעדיין רוצה "להשיג דברים כאישה" לפני שהיא הופכת לאם.

בפברואר 2022, היילי הודתה שהיא רוצה לילדים, והניחה שהיא וג'סטין ינסו "בשנתיים הקרובות". את אותם הדברים היא אמרה במאי 2023, אז שיתפה שהיא ממש רוצה תינוק, אם כי "מפחדת".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE