הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מארק צוקרברג חוגג 40 – ומשתף תמונות נדירות עם שלוש בנותיו
מנכ"ל מטא, שהתחיל עשור חדש כשהוא במקום הרביעי ברשימת האנשים העשירים בעולם, פרסם תמונות מחגיגת יום ההולדת שהציגו רגעים חמודים עם משפחתו

מייסד פייסבוק המיליארדר, מארק צוקרברג, חגג את יום הולדתו ה-40 ושיתף את העוקבים בתיעוד נדיר שלו עם בנותיו הצעירות.

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, היזם היהודי-אמריקאי – שהוא גם האיש הרביעי העשיר בעולם, כתב: "אני אסיר תודה על 40 השנים הראשונות שלי!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

צוקרברג פרסם סדרת תמונות עם אשתו פריסילה צ'אן ושלוש בנותיו, מקסימה בת ה-8 ואוגסט בת ה-6 שהתאימו שמלות, ואורליה בת השנה שהולבשה בשמלה ורדרדה.

מנכ"ל מטא המשיך את הפוסט, וכתב: "פריסילה ערכה עבורי מסיבה קטנה ושחזרה כמה מקומות שגרתי בהם בעבר... לחיי 40 השנים הבאות!".

צ'אן בת ה-39, רופאת ילדים במקצועה, שיתפה פוסט משלה וכתבה: "מארק בדרך כלל לא מרשה לי לחגוג בגדול את יום ההולדת שלו, אבל עבור גיל 40 הוא הרשה לי כל עוד החברים והמשפחה פה... וכולנו נהננו!".

 

 

"בדיחות בצד", המשיכה צ'אן, "כשאני חושבת על 21 ימי ההולדת של מארק שחגגנו ביחד, אחד הדברים האהובים עליי בו, זה איך הוא באמת, אבל באמת מאמין באנשים. הוא רואה את הפוטנציאל בכולנו".

"אין לי מושג מה ההרפתקאות הבאות, אבל אני כאן בשביל כולן", סיכמה.

צוקרברג וצ'אן הכירו בשנת 2003 בזמן שלמדו באוניברסיטת הרוואד, והתחתנו במאי 2012 בחצר האחורית של ביתם בפאלו אלטו, קליפורניה. מקסימה נולדה בדצמבר 2015, ואחריה אוגוסט ואורליה נולדו באוגוסט 2017 ובמרץ 2023.

 

 

19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE