הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת משחקי הכס מודה: טיילור סוויפט הצילה אותי
סופי טרנר עברה בשנה שעברה גירושים מתוקשרים ומכוערים מג'ו ג'ונאס – האקס של סוויפט. ועדיין, הזמרת אספה לחיקה את השחקנית הבריטית ושתי בונתיה, ונתנה להן לגור בדירתה היוקרתית

השנה האחרונה עבור סופי טרנר הייתה קשה, עם גירושים מתוקשרים מג'ו ג'ונאס, שמועות על בעיות שתייה – ושתי ילדות קטנות.

בכתבת שער שפורסמה למגזין 'ווג' הבריטי, כוכבת משחקי הכס בת ה-28 הודתה ש"טיילור סוויפט היא לחלוטין הגיבורה שלי השנה הזאת", שכן היא נתנה לה להישאר בדירתה בניו יורק בזמן הפרידה הקשה מבעלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טרנר פגשה את סוויפט בת ה-34 לפני כעשר שנים, אבל הן מעולם לא היו חברות קרובות – בין היתר כי זמרת הפופ ניהלה מערכת יחסים קצרה עם ג'ונאס בשנת 2008.

עם זאת, בראיון למגזין, טרנר שיתפה שבספטמבר 2023 היא פנה לסוויפט וביקשה ממנה עזרה, מכיוון שהיא ושתי הבנות שלה עם ג'ונאס, וילה בת ה-3 ודלפין בת השנה, היו זקוקות למקום לינה אחרי שהזמר הגיש בקשה לגירושים.

"אף פעם לא הייתי אסירת תודה לאף אחד יותר מלטיילור, כי היא לקחה את הילדות שלי ואותי, וסיפקה לנו בית ומרחב בטוח. באמת שיש לה לב זהב", אמרה השחקנית.

היא הוסיפה: "התמיכה שהייתה לי באותה תקופה מהנשים בחיי, הייתה הדבר הכי מדהים שיש. הרגשתי כל כך עטופה ומוגנת".

 

 

טרנר התייחסה בראיון גם לגירושים מג'ונאס, וכינתה את התקופה הזו כ"גרועה ביותר" בחייה.

"זה הרגיש כאילו צפיתי בסרט על החיים שלי, שלא כתבתי, לא הפקתי ולא כיכבתי בו. זה היה מזעזע. אני עדיין בהלם מזה", אמרה, והתייחסה לדיווחים כי ג'ונאס עזב אותה בין היתר כי היא "אוהבת לחגוג" בזמן שהוא מעדיף "להישאר בבית" עם הילדות.

"זה כאב כי אני מענה את עצמי על כל צעד שאני עושה כאמא. אשמה של אמא היא כל כך אמיתית! כל הזמן נאלצתי להגיד לעצמי, 'כל זה לא נכון, את אמא טובה ומעולם לא הייתי אשת מסיבות'".

 

 

 

 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE