הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חי או מת? "נשיא איראן, ושר החוץ האיראני מעורבים בתאונת מסוק - כוחות חילוץ במקום, הקשר נותק"
על פי הדיווחים הפמליה המוטסת כללה שלושה מסוקים אשר שניים מהם נחתו בבטחה. כוחות חילוץ הוחשו לזירה לטיפול במסוק השלישי - מקורות איראניים מדווחים כי הקשר עם הנשיא נותק

מסוק ובו נשיא איראן, אבראהים ראיסי, ושר החוץ חוסיין אמיר עבדאללהיאן, ביצע היום נחיתת חירום אזרבייג'ן. צוותי החילוץ שהגיעו לזירה מחפשים אחר המסוק, כך לפי התקשורת האיראנית. משמרות המהפכה עצרו את שידורי הטלוויזיה, ומצבו של הנשיא ראיסי לא ידוע בשלב זה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גורמים מקומיים דיווחו לתקשורת האיראנית כי בשל הערפל הכבד באזור מצבו של המסוק עדיין לא ברור. כוחות הסהר האדום נמצאים במקום והחלו במבצע לחיפושו. מדובר בשיירה של שלושה מסוקים, כששניים מהם נשאו שרים ופקידים שהגיעו ליעדם בשלום, כך דיווחה סוכנות הידיעות "תסנים". רויטרס מדווח בינתיים על נחיתת אונס במסוק שבו ישב גם שר הפנים האיראני.

טרם תאונת המסוק, נפגשו נשיא איראן ונשיא אזרבייג'ן.

השניים יצאו בהודעה: "אם מנהיגי מדינות במרחק אלפי קילומטרים מכאן רוצים להגיע לתוצאות כלשהן באזור הזה, כדאי להם לדבר איתנו. התערבות מיותרת לא הביאה תוצאות עד כה ולא תביא תוצאות".

בשלב זה מקורות איראנים מדגישים כי הקשר שנוצר עם אחד מנוסעי המסוק בו היה הנשיא נותק ואין אפשרות להשיגו.

כמו כן מתברר כי תנאי מזג אוויר קשים לא מאפשרים את איתור המסוק וכי הוא נחת באזור הגבול עם אזרביז'אן מסביב יער דיסמאר שם ישנה בעיית נגישות קשה ביותר לכוחות חילוץ ששוגרו בהמוניהם בניסיון לאתר את המסוק האבוד וצויידו בכלבים ורחפנים בשטח הערפילי והמיוער.

28% לא
72% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE