הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסכימים? אפל מיוזיק הכריזה על האלבומים הטובים בכל הזמנים
עשרת האלבומים הראשונים ברשימת הטובים בכל הזמנים שייכים לביטלס, ביונסה, קנדריק למאר ונירוונה – אבל את המקום לקחה מלכת הראפ-היפ הופ שעשתה היסטוריה

לאחר יותר משבוע של ספירה לאחור עם 100 האלבומים הטובים ביותר בכל הזמנים, אפל מיוזיק פרסמה את עשרת הגדולים שלה – כאשר את במקום הראשון הגיעה לורן היל עם אלבומה האייקוני משנת 1998, The Miseducation of Lauryn Hill.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחריה הגיע מייקל ג'קסון עם Thriller, ואז הביטלס עם Abbey Road, פרינס עם Purple Rain, פרנק אושן עם Blonde, סטיבי וונדר עם Songs in the Key of Life, קנדריק למאר עם good kid, m.A.A.d city, איימי ווינהאוס עם Back to Black, נירוונה עם Nevermind – ואת העשירייה הראשונה סגרה ביונסה עם האלבום Lemonade.

ישנם רק חמישה אמנים עם שני אלבומים שנמצאים ברשימת 100 הגדולים בכל הזמנים – ואלה הביטלס, סטיבי וונדר, פרינס, רדיוהד וביונסה.

אלבומה של לורן היל היה פריצת דרך של ממש עבורה, שכן בזכותו היא הפכה להיות אמנית הראפ הראשונה שזוכה באלבום השנה בטקס פרסי הגראמי של 1999.

בהצהרה ששיתפה לאפל מיוזיק, היא אמרה שמגיע הרבה קרדיט לסביבה שלה ולהשראות שלה – - החל מההורים והקהילה ועד המוזיקאים והתנועות החברתיות – שסייעו לה ליצור את המוסיקה.

"אני אסירת תודה שהתחברו לזה וממשיכים להתחבר לזה כל כך הרבה אנשים", אמרה. "תודה לכל מי שהיה חלק, לכל מי שתמך, וגם לאלו שנרתעו בהתחלה, כי זה שיחרר רצון יצירתי שרק ממחיש כמה אהבה הושקעה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE