הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשמלת כאפייה וגלידה ביד: בלה חדיד בהצהרה אופנתית
הדוגמנית הפלסטינית נמצאת בימים אלה בפסטיבל קאן שבצרפת, והיא כמובן לא פספסה הזדמנות להראות את דעותיה הפוליטיות ששותפו על ידי מגזין 'ווג' הבריטי

הדוגמנית בלה חדיד תועדה מסתובבת ברחובות קאן, שם מתקיים בימים אלו פסטיבל הקולנוע היוקרתי, בהצהרה אופנתית לא מפתיעה – כאשר היא לבושה בשמלת כאפייה בצבע אדום ולבן.

תמונתה של בלה, בתו של מוחמד חדיד הפלסטיני ואחותה של ג'יג'י, יושבת ליד הים בעיר הנופש בדרום מזרח צרפת ואוכלת גלידה אדומה, התפרסמה בחשבון האינסטגרם של מגזין האופנה 'ווג' הבריטי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בפוסט של המגזין נכתב: "בחודשים האחרונים, התבנית הייחודית של צעיף הכאפייה הופיעה בכל מקום – משבוע האופנה בפריז ועד לקונגרס – ועכשיו גם בפסטיבל הקולנוע של קאן עם דוגמנית העל בלה חדיד".

לפני כמה ימים, בלה צעדה על השטיח האדום בפסטיבל, כאשר היא לבושה בשמלה שקופה לחלוטין – אחת שכנראה לא הייתה מתקבלת בשמחה ברחוב הפלסטיני.

 

 

בלה כאמור מגיעה ממשפחה אקטיביסטית, כאשר היא, אחותה ואביה קולניים מאוד נגד ישראל, בטח מאז החלה מלחמת חרבות ברזל.

לא פעם בלה פרסמה דברים אנטי-ישראליים, כמו למשל טענות שישראל אינה מדינה אלא התנחלות – מה שגרר האשמות לאנטישמיות עד שהיא מחקה את דבריה.

לפני כחודשיים, אביה מוחמד פרסם פוסט ברשתות החברתיות שם כינה את הנשיא ג'ו ביידן "פושע ציוני" והבטיח שהוא ואחרים "יצודו" אותו ואת כל מי שתומך בישראל, ממש כמו "שעשו לנאצים".

האחות הגדולה ג'יג'י, שיוצאת בחודשים האחרונים עם השחקן בראדלי קופר, פרסמה מספר רב של פוסטים פרו-פלסטיניים, כולל טענה שישראל היא "המדינה היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה", בעודה מסתירה את העובדה שאותם ילדים עליהם היא מדברת – הם מחבלים לכל דבר. לאחר מכן היא מחקה את הפוסט והתנצלה על דבריה.

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE