הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכוכבים ההוליוודים שמתחרטים על כך שהצביעו לביידן ב-2020
חלק מהסלבריטאים אומרים שהנשיא מוביל את ארה"ב ל"אבדון" ול"מלחמת עולם שלישית" – ויש מי שפשוט החליט להפסיק לשתף את הציבור בבחירות האישיות שלו

יש את כוכבי הוליווד שמעדיפים לא להיכנס לפוליטיקה, ויש את אלה שלוקחים אחריות על כתפיהם ואומרים בפומבי למי הם יצביעו.

אחרי ארבע שנים סוערות ומערערות במיוחד, יש כמה סלבריטאים שהודיעו כי למרות הבחירה שלהם בג'ו ביידן ב-2020, בנובמבר הקרוב הם לא יבחרו בו.

כך למשל אמר דוויין ג'ונסון, שמוכר לרובנו בעיקר כ'דה רוק', שלא רוצה לשתף במי יבחר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ג'ונסון, שמזדהה כמצביע עצמאי, תמך באופן פומבי בביידן ב-2020, שכן "באותה תקופה חשבתי שזו ההחלטה הטובה ביותר עבורי", אמר בראיון שהעניק באפריל האחרון לרשת 'פוקס ניוז'.

אבל השנה, דה רוק החליט שהוא לא יביע יותר את עמדו הפוליטית. "אני לא הולך לעשות את זה. כי הבנתי שמה שגרמתי אז זה לעוד יתר פילוג, וזה קרע אותי", אמר.

"אז אני מבין עכשיו כשהבחירות מגיעות, אני לא הולך לעשות את זה שוב... כי המטרה שלי היא לאחד את המדינה. אני מאמין בזה, זה ב-DNA שלי".

קומיקאי הוליוודי אחר התנער לחלוטין מהבחירה שלו לפני ארבע שנים, ואמר שהוא אפילו ישקול להצביע לדונלד טראמפ – על אף שהקניט אותו בעבר פעמים רבות.

הקומיקאי הזה הוא לא אחר מאשר מייקל רפפורט, יהודי גאה שמאז טבח שמחת תורה והזינוק באנטישמיות והאנטי-ישראליות, הוא מצא אותו בלב ההסברה והמאבק של העם היהודי.

"מעולם לא חשבתי שאני אגיד את זה. אבל אני לא מצביע עבורך, אתה לא מקבל את הקול שלי, והרבה מאיתנו לא יצביעו לך", אמר רפפורט, דמוקרט ליברלי, בסרטון שפרסם בתחילת חודש מאי.

"וזאת הסיבה שההצבעה בעד דונלד טראמפ, החזיר הזה, נמצאת על השולחן", הוסיף רפפורט.

 

 

הראפרית קארדי בי אמרה שבעוד שהיא עדיין מאמינה שטראמפ מהווה איום על המדינה, היא חשה "הרבה אכזבה" בהנהגתו של ביידן, בין היתר בשל יוקר המחיה והיעדר עבודה ממשלתית.

"אני מרגישה שאנשים נבגדו", אמרה בחודש שעבר, זאת אחרי שב-2020 היא ראיינה את ביידן ובסופו של דבר הודיעה בפומבי שתבחר בו. "זה פשוט, נראה שלא אכפת לך מאף אחד. וזה מרגיז אותי כי יש פתרונות, ואני יודעת את זה כי אתה מוציא מיליארדרי דולרים על מה שבא לך".

גם הבמאי אוליבר סטון מתנער מבחירתו ב-2020, שלדבריו הייתה "טעות" והנשיא ביידן מוביל את ארה"ב למסלול "אובדני" ו"מלחמת עולם שלישית פוטנציאלית".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE