הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמה מהגרים בלתי חוקיים יש בכל מדינה בארצות הברית?
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מכריז על צעדים למניעת מעבר בלתי חוקי בגבול ארה"ב-מקסיקו אחרי שאיפשר לכ-14 מיליון אנשים לחצות את הגבול הדרומי, בינתיים הנתונים המוצגים כאן היו נכונים רק לשנת 2021,ובכל זאת אפשר להניח מתוכם כיצד פוזרו הבאים החדשים שלא נכללו במפקד - בתוך כך, מאז הרבה מים זרמו בריו-גרנדה

 

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הכריז לאחרונה על פעולות חדשות למניעת כניסת מהגרים שחוצים את גבול ארה"ב-מקסיקו בצורה בלתי חוקית וזאת לאחר 3.5 שנים של תנועה חופשית וסיוע למהגרים להיקלט ולחצות את הגבול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי הגרף המוצג על ידי ברונו ונדיטי מ-Visual Capitalist, הנתונים ממחישים את פיזור המהגרים הבלתי חוקיים לפי מדינה, בהתבסס על הערכות משנת 2021 ממחקר של Pew Research Center, תוך שימוש בנתוני לשכת מפקד האוכלוסין האמריקנית.

 

(כאן תוכלו לראות את המפה עם המספרים - כפי שניתן לראות, קליפורניה מובילה - וטקסס מיד אחריה, במקום השלישי פלורידה, וברביעי ניו יורק)

 

אוכלוסיית המהגרים הבלתי חוקיים בארה"ב הוערכה בכ-10 מיליון בשנת 2021, לאחר שהגיעה לשיא של 12.2 מיליון בשנת 2007.

המדינות קליפורניה, טקסס, פלורידה, ניו יורק, ניו ג'רזי ואילינוי היו בעלות מספר המהגרים הבלתי חוקיים הגבוה ביותר בשנת 2021.

שש מדינות אלו היו ביתם של 56% מאוכלוסיית המהגרים הבלתי חוקיים בארה"ב בשנת 2021, ירידה מ-80% בשנת 1990.

בין השנים 2017 ל-2021, האוכלוסיות של מהגרים בלתי חוקיים בפלורידה ובוושינגטון גדלו, בעוד שבקליפורניה ובנבדה הן קטנו.

מקור המהגרים והדפוסים המשתנים

מקור המוצא הנפוץ ביותר לאנשים ללא מעמד חוקי הוא מקסיקו.

עם זאת, בשנים האחרונות נרשמו עליות במספר המהגרים מאזורים אחרים בעולם, כולל מרכז אמריקה, הקריביים, דרום אמריקה, אסיה, אירופה, ואפריקה שמדרום לסהרה.

בנוסף, כ-5% מכוח העבודה בארה"ב הם מהגרים בלתי חוקיים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE