הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע אחרי חילוץ בני הערובה – ויסקונסין העבירה החלטה פרו-פלסטינית
הדמוקרטים במילווקי הצביעו ברוב גדול בעד הפסקת אש, זאת מבלי להזכיר את הקורבנות הישראלים או בכלל את טבח שמחת תורה – כל זאת במהלך "יריד אחדות" של המפלגה

במהלך אותו סוף שבוע בו צה"ל חילץ ארבעה ישראלים תמימים שהוחזקו במשך שמונה חודשים בשבי טרוריסטים – הדמוקרטים בוויסקונסין העבירו ברוב גדול החלטה פרו-פלסטינית, שאפילו לא הזכירה את הקרובנות הישראלים או הטבח שחמאס ביצע ב-7 באוקטובר.

ההצבעה שנערכה ביום ראשון חשפה את הצד האפל של המפלגה, שאירחה "יריד אחדות" במשך כל סוף השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

נציגי הכנס אישרו ברוב של 136 אל מול 91, החלטה הדורשת הפסקת אש בעזה בעודם כינו את תגובת ישראל לטבח כ"ג'נוסייד" ו"הפרה חמורה של החוק ההומניטרי".

הנציגים אישרו גם החלטה במליאה המוקיעה אנטישמיות, אך הורידו את השורה המציינת כי "תקריות אנטישמיות זינקו כמעט 400% מאז התקפות חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר 2023, לפי נתוני הליגה נגד השמצה".

בדיקת אנטישמיות של פדרציית היהודים במילווקי/מועצת יחסי הקהילה היהודית מצאה עלייה של 570% בתקריות כאלו בוויסקונסין מ-2015 עד 2022, עם עלייה מוערכת של 13% ב-2023.

 

 

הפדרציה היהודית של מילווקי גינתה בתוקף את החלטות הדמוקרטים: "באותו סוף שבוע שבו ארבעה בני ערובה חולצו משני דירות מגורים בנוסייראת, החלטת הקונגרס מאשימה באופן שקרי את ישראל ברצח עם, תוך התעלמות מוחלטת מכך שחמאס מפר את חוק ההומניטרי על ידי החזקת בני ערובה באוכלוסייה אזרחית במטרה להשתמש באזרחים כמגנים".

אמנם הסערה סביב הצביעות של הנציגים הדמוקרטים בוויסקונסין היא מרגישה, סקר שנערך באפריל האחרון במדינה מצא כי 46% מאמינים שטראמפ היה מתמודד טוב יותר עם המלחמה בין ישראל לחמאס, כאשר רק 26% מהמצביעים אמרו שביידן עשה עבודה טובה.

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE