הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עונת הקיץ החלה – ומחירי הדלק במגמת ירידה
חדשות טובות לכיס הצרכנים שכן הממוצע הארצי במחירי הדלק עומד כ-10 סנט פחות מבנקודה זו בשנה שעברה – ומומחים מאמינים שהמגמה תימשך

מחירי הדלק בארה"ב התחילו את עונת הנסיעות הקיצית נמוכים יותר מאשר לפני שנה, כאשר מומחים מצביעים על ביקוש בינוני ונפט זול יותר כגורמים התורמים לעלויות המתונות.

למרות שישנם משתנים, כמו עונת ההוריקנים והשפעות של חום קיצוני, שעדיין יכולים לשנות את המצב, המחירים צפויים להמשיך ולרדת בשבועות הקרובים - תחזית מבורכת לצרכנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המחירים התחילו את השבוע בממוצע ארצי של 3.44 דולר, ירידה של כמעט 10 סנט מהשבוע שעבר, כך לפי נתונים שפורסמו על ידי ה-AAA. הממוצע עלה ל-3.45 דולר, אך עדיין כ-15 סנט פחות מאשר בזמן הזה בשנה שעברה. הירידה חדה עוד יותר בהשוואה לחודש שעבר, כאשר הממוצע היה סביב 3.61 דולר.

בקליפורניה, המחיר הממוצע לגלון בנזין היה 4.87 דולר ביום שישי - רק 2 סנט זול יותר מלפני שנה.

"המחירים יורדים, והם צפויים להמשיך לרדת עד שנגיע ל-4 ביולי... זה הכי הרבה שנוח לנו לחזות", אמר אנדרו גרוס, מנהל יחסי ציבור ב-AAA, שהוסיף כי הפער עשוי להמשיך לגדול, ואולי אף לרדת מתחת ל-3.30 דולר לממוצע הארצי.

"לגבי מחירים, זו הייתה ירידה די מורגשת שרוב האנשים יכולים לראות", אמר פטריק דהאן, ראש ניתוח פטרול ב-GasBudy.

ברמה המדינתית, הוא הוסיף, כמה מדינות כמו אריזונה ירדו כמעט דולר לגלון בהשוואה לנקודה זו ב-2023. נכון ליום רביעי, נתוני AAA מצביעים על כך שהממוצעים באוקלהומה, טנסי, ארקנסו ומיסיסיפי כולם ירדו מתחת ל-3 דולר לגלון. בהתמקדות עוד יותר, דהאן אמר שעשרות אלפי תחנות דלק בודדות גם הן מתחת ל-3 דולר, רובן באזור המפרץ ובדרום בכלל.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE