הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחים עונים: האם יום שלישי הוא באמת הכי זול להזמנת טיסות?
רבים מאמינים למיתוס לפיו יום שלישי הוא היום בו הכי כדאי לרכוש כרטיס טיסה. אבל ההנחה שתמצאו יכולה להיות שווה לאחוז אחד בלבד אם לא פחות

תמיד הייתה מיתוס שיום שלישי הוא היום שהכי כדאי להזמין בו טיסה, אם אתם כמובן מחפשים מחירים נמוכים. וההפך, שבסוף השבוע תג המחיר של הטיסות עולה.

אבל זה לא בהכרח נכון, טוענים מומחים.

גוגל פרסמה ניתוח בשנת 2022 שמצא כי כאשר קונים טיסות בימי שלישי, רביעי או חמישי במקום בשבת או ראשון, המחירים זולים בממוצע רק ב-1.9%. דובר גוגל פלייטס אמר לחדשות USA TODAY שזה נכון גם ליוני 2024.

לפי הופר וגוגל פלייטס, אין טעם לחכות ליום מסוים כדי להזמין טיסה, מכיוון שההבדל בעלות הוא ממש נמוך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בדקנו את זה ובדקנו את היום הטוב ביותר בשבוע להזמין טיסה למספר יעדים פופולריים, ויום שלישי היה היום הזול ביותר רק 1% מהזמן", אמרה היילי ברג, הכלכלנית הראשית של הופר. "המחיר הטוב ביותר עשוי להיות זמין ביום שלישי - אבל הוא עשוי להיות זמין ביום אחר בשבוע".

בינתיים, דוח "טיפים לנסיעות אוויריות 2024" של אקספדיה שפורסם בספטמבר 2023 הציג תובנה מפתיעה שונה: "יום ראשון נותר היום הזול ביותר בשבוע להזמין טיסות, בעוד שיום שישי הוא היקר ביותר. בממוצע, הנוסעים חסכו עד 13%".

והרבה גורמים אחרים מלבד היום בשבוע שבו אתה מזמין את הטיסה שלך משפיעים יותר על נקודת המחיר.

"למרות שכולם רוצים כלל זהב ליום הטוב ביותר בשבוע להזמין טיסה – המציאות היא שהיום הטוב ביותר, והשעה להזמין טיסה תלויים במספר גורמים", ברג שיתפה.

אחד מהטיפים הוא להזמין מראש ולא לחכות לרגע האחרון. ברג ממליצה להזמין טיסות פנים ארציות בין חודש לשלושה חודשים לפני תאריך היציאה, וטיסות בינלאומיות בין ארבעה לחמישה חודשים לפני היציאה.

"אל תשאירו את ההזמנה לרגע האחרון; המחירים יכולים לעלות במאות בשבועות האחרונים לפני היציאה", היא אמרה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE