הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע חמוד: הבן של אילון מאסק צועד חצי יחף מאחורי אביו
מייסד טסלה המיליארדר יצא מפסטיבל בצרפת כאשר בנו בן ה-3 מאחוריו, וצלמי הפפראצי תיעדו רגע אחד שהוא עם הנעליים שלו – ורגע אחר שאחת חסרה

בנו בן השלוש של אילון מאסק, ששמו X AE A-XII, איבד בחמידות יתרה את אחת מנעליו במהלך יציאה עם אביו המיליארדר מפסטיבל בקאן, צרפת.

ביום רביעי, מייסד טסלה ומנכ"ל הרשת החברתית X, צולם צועד בדרום צרפת לפני בנו הפעוט. ברגע היציאה הנעל עוד הייתה על הרגל, אבל בתמונה אחרת היא כבר הייתה חסרה.

אישה לא מזוהה החזיקה בידו של מאסק הקטן בזמן שהם הלכו אחרי האב בן ה-52, ביציאה ממקום כלשהו במהלך פסטיבל היצירתיות 'קאן ליונס'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הגורו הטכנולוגי לבש שחור מקצה לקצה, בעוד בנו, שהביא לעולם עם זוגתו לשעבר הזמרת 'גרימס', לבש חולצת פסים עם שרוולים ירוקים, מכנסיים קצרים בצבע כחול בהיר וגרביים כחולות.

מאסק הוא אב ל-11 ילדים עם שלוש נשים שונות.

הוא וגרימס בת ה-36 הביאו לעולם שלושה ילדים בסך הכל, כאשר השניים האחרים הם Exa Dark Sideræl בת השנתיים ו- Techno Mechanicusבן השנה.

למאסק יש תאומים שאמם היא שיבון זיליס, מנהלת בכירה ניוראלינק – חברת השבבים של מאסק. הוא גם הורה משותף לתאומים גריפים וויביאן, ולשלישיה קאי, סקסקון ודמיאן עם חברתו לשעבר ג'סטין וילסון.

 

בתמונה השמאלית עוד הייתה לו נעל

 

מאסק רגיל להיות בכותרות, אבל לאחרונה הוא נכנס למדורים אחרים שכן הוא הביא איתו את בנו X לנסיעות עבודה.

באפריל למשל, הילד הצעיר גנב את ההצגה כאשר השתתף בפרמיירה של הסדרה החדשה "תולדות העתיד בקצרה". מקור מהימן אמר לנו שהפעוט "צחק בשורה הראשונה ובזמן מדויק, צחק על הבדיחות של סת' מאיירס".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE