הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המדיניות החדשה של JetBlue שתחסוך לכם הרבה כסף
בעוד שחברות תעופה רבות מפרקות את הפקטורים השונים בטיסה ודורשות כסף כמעט על כל דבר, JetBlue הודיעה על מדינות חדשה שהיא חד משמעית לטובת הלקוח

מדיניות חדשה של חברת התעופה JetBlue מאפשרת תיקי נשיאה חינם לכל מחלקות הנוסעים, כולל המחלקה הבסיסית ביותר. כך הודיעה החברה ביום שלישי האחרון.

זו עדכון מדיניות נדיר לטובת הלקוח, כאשר רבות מחברות התעופה המבוססות בארה"ב החלו להפריט את המסלולים לפריטים, כאשר חלק מהן אף גובות תשלום מהנוסעים עבור מים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

השינוי ייכנס לתוקף ב-6 בספטמבר, מה שיאפשר לאלו שרוכשים כרטיסי Blue Basic תיק נשיאה אחד בחינם לתוך תא המטען, וכן פריט אישי שיכול להיכנס מתחת למושב שמלפנים.

נשיא JetBlue, מרטי סנט ג'ורג', אמר בהצהרה: "אנו תמיד מחפשים דרכים להתפתח בהתאם להעדפות הלקוחות. זה נצחון כפול כשאנו משפרים את חוויית הלקוח ושומרים על תחרותיות של JetBlue בתעשייה שלנו".

כרגע, רק בעלי כרטיסי Blue ו-Blue Extra מורשים לשאת תיק נשיאה, בעוד שתיקים לבדיקה דורשים תשלום נוסף של 65 דולר בכל רמה. החברה גם העירה שלמרות שתיק הנשיאה יהיה ללא תשלום לכל הלקוחות החל מהסתיו הזה, אלו שנמצאים בטיסות עמוסות עשויים להידרש לעשות צ'ק אין למטען שלהם, ללא תשלום.

"ככל שהטיסה הופכת לזולה ונגישה יותר למגוון לקוחות, הצעה אחת לכולם כבר לא עובדת", אמר סנט ג'ורג'. "בין אם לקוח מעדיף יותר תועלות כלולות, או שהוא קונה רק על פי מחיר, האפשרויות שלנו לכרטיסים יחד עם השירות המעולה שלנו במהלך הטיסה, הופכים את JetBlue לבחירה הטובה ביותר. לא משנה איזה כרטיס הלקוח מעדיף, אנו מספקים מידע ברור ושקוף על מה שהבחירה הזו כוללת".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE