הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן אפלק מאבד את הסבלנות ומתעמת עם צלמי הפפראצי | תיעוד
השחקן בן ה-51 נמצא במוקד אתרי הרכילות בגלל השמועות על בעיות בזוגיות עם לופז, מה שאומר שהצלמים יעשו הכל כדי להשיג תיעוד שלו – כולל להעמיד אותו בסכנת חיים

השחקן בן אפלק איבד את כל הסבלנות שלו כאשר ביום ראשון נסע עם מכוניתו בסמוך לביתו בלוס אנג'לס, כאשר צלמי פפראצי לא הפסיקו לצלם אותו עם פלאש מסנוור שהעמיד אותו בסכנה.

ההבזקים מהמצלמות הסיחו כל כך את דעתו של אפלק מהנהיגה, עד שהוא בלם את הרכב, עשה קצת רוורס ויצא החוצה כדי להתעמת עם הצלמים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"תקשיב, חבר, אתה הולך לגרום לי לתאונה", אמר השחקן בן ה-51 לאחד הצלמים, זאת בווידאו שהושג על ידי TMZ. "אל תעשה עלי פלאש כשאני נמצא בנסיעה".

כוכב "ארגו" המשיך להתעמת עם הצלם כשניסה להרצות לו על סכנות הפלאשים. "אל תעשה את זה. זה מסוכן. אתה אפילו לא יודע אם זה אני", הוא אמר. "אתה יכול לגרום לתאונה".

כשאפלק חזר למכונית שלו, צלם אחר החליט להמשיך ללחוץ על כפתור המצלמה – מה שגרם לאפלק להפנות אליו את התסכול שלו.

 "תפסיק, חבר. זה מסוכן מה שאתם עושים. אתה מבין?" אפלק אמר. "אני לא יכול לראות. אתה הולך לגרום למישהו להיפגע. השם ישמור, הבת שלי באה לכאן. אם תהבהב את האורות עליה, אתה מסכן אותה. אתה מבין את זה?".

 

 

לאחרונה אפלק הוא אחת המטרות העיקריות של צלמי הפפראצי, זאת בשל השמועות ההולכות וגוברות כי הוא ואשתו ג'ניפר לופז נמצאים במשבר עמוק מאוד ופניהם לגירושים.

למרות שהשניים השיקעו יותר מ-60 מיליון דולר בנכס בבוורלי הילס שבקליפורניה, הם החליטו למכור אותו – מה שהעלה באש את השמועות שהוצתו מסיבות רבות בשבועות האחרונים. עם זאת, מקור טוען שלופז ואפלק החליטו למכור את האחוזה בגלל המיקום הלא נוח שלה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE