הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"דמיון למעשים שביצעו חמאס": הורי הילדה היהודייה שנאנסה בגלל דתה - מדברים
שלושה הנערים האנטישמים שהתעללו באכזריות בילדה בת 12 רק בגלל שהיא יהודייה, הרשו לה לעזוב רק "אם תישבע בשם אללה שלא תספר דבר"

הורי הילדה היהודייה בת ה-12 שנאנסה על ידי נערים אנטישמים בפרברי פריז, סיפרו לעיתון הצרפתי 'לה פריזיאן' כי המתקפה הייתה "חיקוי" של הזוועות שביצע חמאס ב-7 באוקטובר.

הילדה סיפרה למשטרה שב-15 ביוני שלושה נערים בגילאי 12 עד 14 ניגשו אליה בפארק ליד ביתה, אז גררו אותה למחסן – שם הכו אותה ו"אנסו אותה אנאלית, נרתיקית ואוראלית, כל זאת תוך איומים במוות לצד הערות אנטישמיות". זאת לפי מקור משטרתי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפגינה בפריז מחזיקה שלט: "ילדה בת 12 הפכה קורבן לשנאה אנטישמית" 

 

בשיחה עם 'לה פריזיאן', אביה של הילדה – ששמו לא פורסם בעיקר כדי לשמור על הילדה – אמר שהמתקפה הייתה "בבירור מעשה אנטישמי" שקשור למלחמה של ישראל נגד חמאס.

"הדעה הציבורית התבלבלה בין ישראל, שנתפסת כזו שתוקפת את העם הפלסטיני, לבין היהודים הצרפתים שהאצבעות המאשימות מופנות כלפיהם בגלל אירועים שמתרחשים במרחק של אלפי קילומטרים", הוא אמר.

האמא של הילדה אמרה שיהודי צרפת "לא חווים אנטישמיות שולית – אלא אנטישמיות כבדה, גלויה ומורגשת".

אחד החשודים שהודה במעשה אמר, לאחר שנעצר, שפעל מתוך נקמה לאחר שהילדה הסתירה את זהותה הדתית ממנו, דבר שהוריה אומרים שעשתה לפי עצתם.

"אנחנו רוצים שאנשים יתעוררו ויבחינו בין קונפליקט שמתרחש בחו"ל לבין יהודי צרפת", אמרה האמא. "יש דימיון בין המעשים שביצעו הטרוריסטים של חמאס בדרום ישראל לבין מה שסבלה בתנו ליד הבית שלנו".

האמא המשיכה וסיפרה כי "לפני שהאנסים הרשו לה לעזוב, הם הכריחו אותה להישבע בשם אללה שלא תספר דבר, ושלא תגלה לאף אחד, לא להוריה ולא למשטרה".

האב תיאר את ההשפעה שהתקיפה השאירה על בתו. "ההלם גרם לה לחוות פלאשבקים בלילה. קשה לה להירדם והיא מתעוררת בלילה. זהו חיי יומיום כואבים למדי. התוקפים שלה גנבו לה את הילדות".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE