הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בנו של הדיפלומט הישראלי שדרס שוטר בפלורידה – יקבל הסדר משפטי ויטוס לשרת בצה"ל
אברהם גיל בן ה-19 צפוי לחתום על הסדר שידרוש ממנו לבצע 100 שעות עבודות שירות וללמוד בבי"ס לתעבורה – זאת בתמורה לביטול האישומים נגדו

הבן המתבגר של דיפלומט ישראלי המואשם בדריסת שוטר בפלורידה – עשוי לקבל הסדר שינקה את תיקיו הפלילים.

אברהם גיל בן ה-19, בנו של דיפלומט בקונסוליה הישראלית במיאמי אלי גיל, נעצר בחודש ינואר האחרון בסאני איילס ביץ', פרבר של מיאמי, לאחר שדרס שוטר בכוונה עם האופנוע שלו.

ביום שני, מיאמי הציעה לבחור הצעיר תוכנית הסדר לפני המשפט - שבדרך כלל מוצעת למי שמבצע פשע בפעם הראשונה – שיאפשר לו להימנע ממאסר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במקום זאת, גיל יצטרך לבצע 100 שעות שירות לקהילה, ללמוד בבית ספר לתעבורה וגם לציית להוראת איסור נהיגה. הוא גם ידרש לתרום 500 דולר למרכז הטראומה ריידר.

בתמורה, אם ישלים את התוכנית, התובעים יבטלו את האישום נגדו בגין תקיפה חמורה של שוטר.

עורך דינו של גיל, סטפן מילאן, אמר בבית המשפט כי אשרת הדיפלומטים של הורי הבחור תפוג בסוף יולי, והנער מתכוון לחזור לישראל כדי לשרת בצה"ל.

התובעים טוענים שהשוטר שנפצע על ידי גיל אישר את העסקה. בן ה-19 כתב לשוטר מכתב בו ביקש סליחה, ואמר שהאירוע "שימש כקריאת השכמה משמעותית בחיי" – שגרמה לו ללכת לצה"ל

"לפני האירוע הזה, תכננתי לשרת בתפקיד ממשלתי אדמיניסטרטיבי בשירות החברתי. כעת, בחרתי לשרת בצבא הפעיל", כתב גיל.

כזכור, השוטר של סאני איילס ביצע מחסום תנוע ברחוב קולינס כאשר ראה את גיל על האופנוע חותך את התנועה. השוטר הורה לו לעצור, אך בן ה-19 המשיך ודרס אותו, מה שהביא למעצרו.

לאחר מכן גיל התנצל וטען שלא התכוון לפגוע בשוטר, אלא חתך דרך נתיבי הרכב כי 'הוא שונא לחכות בפקקים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE