הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם דאע"ש נמצא במקסיקו? דיווחים על רשת הברחת מהגרים עם קשרים לארגון הטרור
מאות מהגרים חצו את הגבול אל תוך ארצות הברית בעזרת רשת הברחה שנמצא כי יש לה קשרים לארגון הטרור הרצחני. עם זאת, גורם אמריקאי אמר: "מטרתם היא להבריח אנשים, לא להביא טרוריסטים"

ערב העימות הנשיאותי הראשון בבחירות 2023, שבו אחד הנושאים המרכזיים צפוי להיות הגירה ומשבר הגבול, דיווח תקשורתי חדש מצביע על כך ש-400 מהגרים שחצו את הגבול ממקסיקו אל ארה"ב עשו זאת בעזרת רשת הברחה הקשורה לדאע"ש.

בדיווח שפורסם ברשת CNN צוטטו גורמים אמריקאיים אנונימיים, שסיפרו על לפחות 400 מהגרים שחצו את מעבר הגבול על ידי רשת הברחה של דאע"ש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דיווח משלים של רשת NBC הצביע על כך שלפחות 150 מהם נעצרו, אם כי רוב האחרים מקום הימצאותם אינו ידוע.

חשוב לציין שלא הייתה כל התייחסות לכך שהמהגרים שהוברחו קשורים עצמם לארגון הטרור, כאשר גורם אחד אמר ל-CNN כי "מטרת הרשת הייתה להבריח אנשים, לא להביא טרוריסטים".

השר לביטחון המולדת אלחנדרו מאיורקס התייחס בדיוק לנושא הזה, ואמר: "לא זיהינו 400 אנשים עם קשרים פוטנציאליים לדרע"ש. אנשים שנזהה ככאלה, יהיו בעדיפות ראשונה למעצר".

ועדיין, חברי קונגרס רפובליקנים בעיקר השתמשו בדיווח כהוכחה לכך שהמדיניות של ביידן עשויה להוביל לפיגוע טרור בתוך ארצות הברית, וחלקם הוסיפו, ללא ראיות, שלמהגרים כן יש קשר לארגון הטרור.

 

 

 "מעל 400 מהגרים לא חוקיים הובאו למדינתנו דרך רשת הקשורה לדאע"ש", כתבה הסנאטורית מטנסי מרשה בלקברן. "ועכשיו מאיורקס משקר לגבי זה. ביטחון הגבול הוא עניין של ביטחון לאומי".

הדיווח האחרון מגיע זמן קצר לאחר שבתחילת החודש שמונה גברים אזרחי טג'יקיסטן עם קשרים לדאע"ש נעצרו בניו יורק, פילדלפיה ולוס אנג'לס – אחרי שכמובן נכנסו אל ארה"ב באופן לא חוקי.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE