הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ההונאה" של דיסני: 12 אלף דולר לחופשה משפחתית
עורך דין מדטרויט פרסם בחשבון ה-X שלו על המחיר המוגזם שהוא צריך לשלם עבור חופשה משפחתית בדיסני וורלד שבאורלנדו. "יקר באופן דוחה"

איש עסקים מדטרויט מחפש לצאת עם משפחתו לחופשה בדיסני וורלד בפלורידה, אך נכנס להלם כאשר ראה את מחירי המלונות ותג המחיר לכניסה לפארק: 12,000 דולר.

JT סינג, רואה חשבון, בנקאי השקעות ובעל זיכיון שמייעץ ללקוחות על מיזוגים ורכישות, פנה לפלטפורמת המדיה החברתית X כדי לתהות אם הוא מדובר ב"הונאה" על ידי דיסני עבור חופשה שנראית "יקרה בצורה דוחה".

"אישתי מתכננת טיול לדיסני לכל המשפחה", כתב סינג בחשבון ה-X שלו ביום רביעי, וסיפר כי סוכן הנסיעות הודיע להם שהמחיר יעלה יותר מ-12,000 דולר עבור שני חדרים במלון פולינזיאן וילג' ריזורט, שגובה בסביבות 600 דולר ללילה בחדר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: רויטרס)

 

"אני טועה או שדיסני יקרה בצורה כל כך דוחה?", תהה בפוסט, שקיבל כבר אלפי תגובות ומאות שיתופים.

רבים ביקרו את דיסני דרך הפוסט של סינג. "חכה עד שתראה את מחירי האוכל במלון", כתב משתמש אחד, וסינג ענה לו: "אני פשוט יכול לתת להם את פרטי הכניסה לחשבון שלי".

אחד אחר כתב: "דיסני היא הונאה לגיטימית... זה באמת מטורף. אתה משלם כדי ש-80% מהזמן אתה תעמוד בתור".

אחרים ציינו כי המלון אותו רצה להזמין סינג, הוא באמת אחד היקרים בפארק, והמחירים נעים בין 691 דולר ללילה עד 5,825 דולר.

ניתוח שערך 'בלומברג' בסתיו שעבר מצא כי משפחה של ארבעה נפשות שמחפשת לצאת לטיול של שבוע בדיסני באורלנדו, יכולה לצפות לשלם בין 4,280 דולר בקצה הנמוך ל-42,460 דולר — בהתאם למלון שיבחרו לשהות בו וגם תלוי בחוויות עליהן ישלמו בפארק.

כרטיס כניסה לממלכה הקסומה עשוי לעלות עד 189 דולר לאדם. המבקרים גם מחויבים בתשלום של עד 252 דולר לאדם אם הם מעוניינים לקבל גישה לכל ארבעת הפארקים באזור אורלנדו ביום אחד.

 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE