הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ורג' קלוני תוקף: "אנחנו לא ננצח בבחירות עם הנשיא הזה"
השחקן ההוליוודי בן ה-61, שהוא תורם בולט של המפלגה הדמוקרטית, אמר כי ג'ו ביידן הוא לא אותו אדם שפגש לפני שנים – "ומנהיגי המפלגה צריכים להפסיק להגיד לנו שמה שראינו הוא לא מה שראינו"

השחקן ההוליוודי ג'ורג' קלוני, תורם בולט של המפלגה הדמוקרטית, פרסם פניה לג'ו ביידן לפרוש מהמרוץ לנשיאות ארצות הברית.

קלוני בן ה-61 אמר כי ביידן ניצח הרבה מהקרבות הפוליטיים שלו לאורך הקריירה ארוכת השנים, "אבל הקרב היחיד שהוא לא יכול לנצח הוא המאבק נגד הזמן".

השחקן אמר בראיון ל'ניו יורק טיימס' כי "קשה לומר את זה", אבל הביידן שהוא פגש בערב גיוס הכספים לפני שלושה שבועות הוא לא אותו ביידן שפגש ב-2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביידן "היה אותו אדם שכולנו ראינו בעימות... מנהיגי המפלגה שלנו צריכים להפסיק לספר לנו ש-51 מיליון אנשים לא ראו את מה שראינו", אמר קלוני. "זה עניין של גיל, לא יותר מזה. אנחנו לא ננצח בנובמבר עם הנשיא הזה".

דבריו של קלוני מגיעים אחרי שתורמים דמוקרטים רבים החלו להתנער מתמיכתם בביידן, זאת לאחר העימות הנשיאותי בשידור חי ברשת CNN מול קודמו בתפקיד, דונלד טראמפ.

אפילו בת בריתו החזקה ביותר של הנשיא, יושבת ראש בית הנבחרים לשעבר ננסי פלוסי, נשאלה ברשת MSNBC אם היא חושבת שביידן צריך להמשיך במירוץ, וזו ענתה: "אני רוצה שהוא יעשה את מה שהוא מחליט לעשות".

"זה תלוי בנשיא להחליט אם הוא יתמודד. כולנו מעודדים אותו לקבל את ההחלטה, כי הזמן נגמר".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE