הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המתנקש בטראמפ הופיע בפרסומת של חברת ההשקעות הגדולה בעולם
חברת BlackRock פרסמה כי תומס מת'יו קרוקס לקח חלק במודעה ששוחררה לפני שנתיים, וכעת הורדה מהרשת עקב ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר. "אנו אסירי תודה שהוא לא נפצע קשה"

בית ההשקעות האמריקאי BlackRock, שהוא הגדול והעשיר ביותר בעולם, הוציא הודעה לפיה תומס מת'יו קרוקס, הצעיר בן ה-20 שניסה להתנקש בחייו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הופיע בפרסומת של החברה לפני כשנתיים.

בלאקרוק אמרה שקורקס היה תלמיד בבית הספר התיכון Bethel Park, ובשנת 2022 הופיע בפרסומת עם עוד נערים אחרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בשנת 2022, הרצנו מודעה בהשתתפות מורה מבית הספר התיכון Bethel Park, שבה הופיעו כמה תלמידים, שלא קיבלו כסף על כך, לזמן קצר ברקע, כולל תומס מת'יו קרוקס", אמרה החברה בהצהרה לסוכנות הידיעות 'רויטרס' ביום ראשון.

אחרי שבית ההשקעות הבין כי היורה מופיע במודעה שלה, היא הורידה אותה מהרשת, אם כי עדיין ניתן למצוא אותה ברחבי הרשת החברתית.

 

 

בלאקרוק הוסיפה: "ניסיון ההתנקשות בנשיא לעבר טראמפ הוא מתועב. אנו אסירי תודה שהנשיא לשעבר טראמפ לא נפצע קשה, ומחשבותינו עם כל עוברי האורח והקורבנות התמימים מהמעשה הנורא הזה, במיוחד עם האדם שנהרג".

בלאקרוק, שהמטה שלה נמצא בעיר ניו יורק, היא כאמור החברה הפיננסית החזקה, העשירה והמשפיעה ביותר בעולם, עם נכסים בשווי של כמעט 10 טריליון דולר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE