הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמלה האריס הודיעה: "אעשה הכל כדי לנצח את טראמפ"
סגנית הנשיא קיבלה את תמיכתו של ג'ו ביידן והכריזה כי היא מעמידה את עצמה לראשות המפלגה הדמוקרטית. "אני מתכוון להרוויח ולזכות במועמדות הזו"

סגנית הנשיא קמלה האריס פרסמה הודעה בה הודתה לנשיא ג'ו ביידן על הנהגתו ושיבחה אותו על כך שצעד הצידה - תוך הבטחה לנצח את הנשיא לשעבר טראמפ בנובמבר כמועמדת הדמוקרטית.

זמן קצר אחרי שביידן הודיע כי הוא פורש מהמירוץ לנשיאות, והכריז על תמיכתו בהאריס כעומדת בראש המפלגה הדמוקרטית – סגנית הנשיא פרסמה הודעה:

"אני מתכבדת לקבל את התמיכה של הנשיא והכוונה שלי היא להרוויח ולזכות במועמדות הזו. במהלך השנה האחרונה, טיילתי ברחבי המדינה, דיברתי עם אמריקאים על הבחירה הברורה בבחירות המשמעותיות האלו. וזה מה שאמשיך לעשות בימים ובשבועות הקרובים. אעשה הכל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית - ולאחד את האומה שלנו - כדי לנצח את דונלד טראמפ ואת סדר היום הקיצוני שלו, פרויקט 2025", היא אמרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר ההכרזה, ביל והילי קלינטון הודיעו כי הם תומכים במועמדותה של האריס לראשות המפלגה הדמוקרטית ולריצה לנשיאות.

"חווינו עליות ומורדות רבות, אך שום דבר לא מדאיג יותר למדינה שלנו מאשר האיום שנקשף מכהונה שנייה של טראמפ", הם אמרו בהצהרה משותפת. "כעת הזמן לתמוך בקמלה האריס ולהילחם בכל מה שיש לנו כדי לבחור בה. עתידה של אמריקה תלוי בכך".

בהצהרה של האריס, היא כתבה: "בשם העם האמריקאי, אני מודה לג'ו ביידן על הנהגתו יוצאת הדופן כנשיא ארצות הברית ועל עשורים של שירותו למדינה שלנו. המורשת המרשימה של הישגיו אינה נתפסת בהיסטוריה האמריקאית המודרנית, עולה על מורשתם של רבים מהנשיאים ששירתו שתי קדנציות במשרד".

"זו כבוד עצום לשרת כסגניתו, ואני מודה מאוד לנשיא, לד"ר ביידן ולכל משפחת ביידן. הכרתי את הנשיא ביידן דרך בנו, בו. היינו חברים מימינו עובדים יחד כתובעים כלליים של מדינות הבית שלנו. בעודנו עובדים יחד, בו סיפר לי סיפורים על אביו", היא אמרה. "על איזה אב - ואיזה איש - הוא היה. והתכונות שבו כיבד באביו הן אותן תכונות, אותם ערכים, שראיתי כל יום בהנהגתו של ג'ו כנשיא: כנות ויושרה. לבו הגדול ומחויבותו לאמונתו ולמשפחתו, והאהבה שלו למדינה שלנו ולעם האמריקאי".

"עם מעשה פטריוטי זה, הנשיא ביידן עושה את מה שעשה במשך חיי שירותו: מעמיד את העם האמריקאי ואת מדינתנו מעל הכל".

 

 

63% לא
37% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE