הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נראה שמשפחת סימפסון עשתה את זה שוב
בפרק מהעונה ה-11 ששודרה בשנת 2000, ליסה סימפסון הופכת לנשיאת ארצות הברית הראשונה ויורשת את התפקיד מטראמפ – כל זאת כאשר היא לבושה ממש כמו האריס

ייתכן ש'משפחת סימפסון' עשתה את זה שוב – וניבאה את העתיד.

גולשים ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר, קישרו בין הדרמה האחרונה בפוליטיקה האמריקאית – לבין פרק משנת 2000 בסדרת האנימציה, בה ליסה סימפסון בטקס ההשבעה שלה לנשיאות ב-2021 כאשר היא לובשת חליפה סגולה, דומה לזו של קמלה האריס.

המם הפך ויראלי ביום ראשון ברשתות החברתיות, מיד לאחר שהנשיא ג'ו ביידן הודיע כי הוא פורש את המירוץ לנשיאות ותומך בסגניתו האריס להיכנס לנעליו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בטקס ההשבעה של ביידן, ב-20 בינואר 2021, האריס לבשה חליפה סגורה שעוצבה על ידי כריסטופר ג'ון רוג'רס, ונעליים של סרג'יו האדסון עם שרשרת של וילפרדו רוסאדו.

"הסימפסונים עשו את זה שוב! הנה מהפרק ה-17 של העונה ה-11, משנת 2000, שמראה את ליסה סימפסון כנשיאת ארה"ב הראשונה מדברת על כך שהמדינה בפשיטת רגל אחרי נשיאותו של טראמפ. והנה קמלה לובשת את אותו הלבוש בהשבעתו של ביידן", כתב גולש ב-X.

גולש אחר כתב: "זוכרים כשליסה הייתה נשיאת ארצות הברית בסימפסונים? האם זו הייתה קמלה האריס?".

באותו הפרק, שזכה לתשומת לב רבה בשנים האחרונות אחרי שטראמפ נכנס לפוליטיקה, ליסה הנשיאה אמרה לאומה האמריקאית: "כפי שאתם יודעים, ירשנו מצוקת תקציב רצינית מהנשיא טראמפ".

 

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE