הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איפה ביידן? הנשיא לא הופיע בפומבי כבר חמישה ימים
אחרי הפוסט הדרמטי ב-X לפיו הוא פורש מהמירוץ, וימים אחרי שנכנס לבידוד בגלל שנדבק בקורונה, הנשיא המכהן טרם דיבר עם הציבור פנים אל פנים

עברו חמישה ימים מאז שהבית הלבן הודיע כי הנשיא חלה בקורונה ונכנס לבידוד בביתו בדלאוור – במהלכן ביידן פרסם ברשת החברתית X את ההודעה הדרמטית לפיה הוא פורש מהמירוץ לנשיאות.

אלא שמאותו סרטון מה-17 ביולי בו ביידן יורד לאט מאייר פורס 1 בביתו כדי לבודד את עצמו ולהחלים מקורונה, הוא לא נראה בציבור, גם לא אחרי שהוא קיבל את ההחלטה שלא לבקש את אמון הציבור עבור קדנציה שנייה.

במה שנראה כמו חוסר בהירות לגבי מצבו של ביידן, משאיר פתח גדול לתיאוריות קונספירציה שממלאות את הרשתות החברתיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

נראה שבניסיון להרגיע את דאגות הציבור, מוקדם יותר היום ביידן ביצע את הופעתו הפומבית הראשונה – אלא שרק בקולו, ולא בדמותו.

מעט לפני מי שסומנה כיורשת של ביידן, קמלה האריס, עלתה לראשונה לנאום בפני העם האמריקאי אחרי שקיבלה את תמיכתו של הנשיא לריצה לבית הלבן וגייסה למעלה מ-80 מיליון דולר – הנשיא ערך שיחה למטה של הסגנית, ששודרה בשידור חי.

 

 

בדבריו מווילמינגטון, דלאוור, הוא אמר: "אני יודע שהחדשות של אתמול מפתיעות, וזה קשה לכם לשמוע, אבל זה היה הדבר הנכון ביותר לעשות. אני יודע שזה קשה כי השקעתם את כל ליבכם ונשמתכם בי כדי לעזור לנו לנצח בדבר הזה, לעזור לי לקבל את המועמדות, לעזור לי לנצח במועמדות ולנצח בנשיאות".

הנשיא המשיך והבטיח שהוא מתכנן להיות "מעורב באופן מלא" ויקדם את קמפיין הבחירות של האריס, ולבסוף הוא אמר:

"אני צופה בך, ילדה, אני צופה בך. אוהב אותך".

לאחר מכן, האריס הודתה לנשיא: "כולנו מלאים בכל כך הרבה רגשות מעורבים... אני פשוט חייבת לומר, אני אוהבת את ג'ו ביידן, ואני יודעת שכולנו אוהבים אותו שכן יש כל כך הרבה סיבות לאהוב את ג'ו ביידן".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE