הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפתרון להתקרחות באופק? מדענים גילוי שסוכר טבעי בגוף מעודד צמיחת שיער
החוקרים עלו על כך לגמרי בטעות, כאשר חקרו את השפעת הסוכר 2dDr, אשר מצוי באופן טבעי בגוף, על כלי דם. לפתע הם ראו עלייה בצמיחת השיער

מיליוני גברים ברחבי העולם מתמודדים עם המציאות המתסכלת של נשירת שיער והתקרחות. אבל מה אם פתרון פשוט וטבעי יכול להיות באופק?

מדענים מאוניברסיטת שפילד ואוניברסיטת COMSATS בפקיסטן גילו תרכובת סוכר שיכולה לשחק תפקיד בשחזור שיער.

הם מצאו שסוכר המצוי באופן טבעי בגוף, בשם 2dDr, יכול לקדם צמיחת שיער על ידי קידום יצירת כלי דם חדשים. תהליך חיוני זה מזין את זקיקי השיער, ותומך בהם לייצר שיער חדש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"קרחת אצל גברים היא מצב כל כך נפוץ, המשפיע על גברים בכל רחבי העולם, אך כרגע ישנם רק שני תרופות מורשות על ידי ה-FDA לטיפול בה. המחקר שלנו מצביע על כך שהתשובה לטיפול בנשירת שיער עשויה להיות פשוטה כמו שימוש בסוכר 2dDr המצוי באופן טבעי, כדי לקדם את אספקת הדם לזקיקי השיער כדי לעודד את צמיחתו", הסבירה פרופ' שילה מקניל מאונ' שפילד.

גילוי יעילותו של סוכר זה היה בלתי צפוי. במהלך שמונה השנים האחרונות, הצוות התמקד בשימוש בסוכר 2dDR  לקידום צמיחת כלי דם לתיקון פצעים. באופן בלתי צפוי, הם שמו לב לקשר בין ריפוי פצעים לבין עלייה בצמיחת השיער.

כדי לחקור את השפעת הסוכר על נשירת שיער, המדענים פיתחו דגם עכברים עם "נשירת שיער המונעת על ידי טסטוסטרון". הדגם החייתי חיקה את הסיבה לקרחת דפוסית בגברים.

הם צפו שכמות קטנה של סוכר טבעי זה מקדמת צמיחת שיער מחדש על ידי הגברת זרימת הדם לזקיקי השיער

תגלית זו עשויה להוביל ליצירת תרופה פוטנציאלית לטיפול בנשירת שיער גברית, הידועה כאלופציה אנדרוגנית, אשר משפיעה על עד 50% מהגברים ברחבי העולם.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE