הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ו רוגן הכריז במי הוא תומך לנשיאות ארצות הברית
רוגן, בעל הפודקאסט המושמע ביותר בעולם, נע במהלך חייו בין להצביע למועמדים דמוקרטים לרפובליקנים. וכאשר הבחירות הקרובות הן אולי הדרמטיות ביותר, דעתו יכולה להשפיע על רבים

ג'ו רוגן, כנראה הפודקאסטר המשפיע בעולם, הודיע לעשרות מיליני המאזינים שלו במי הוא תומך לנשיאות: המועמד העצמאי רוברט פ. קנדי ג'וניור.

"אני מעריץ. הוא היחיד שנשמע לי הגיוני. הוא היחיד שלא תוקף אנשים. הוא תוקף מעשים ורעיונות, אבל הוא הרבה יותר הגיוני ואינטליגנטי", אמר רוגן במהלך פרק בפודקאסט שלו.

קנדי רץ כמועמד עצמאי נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והסגנית לנשיא קמלה האריס. הוא שאף לפנות לבוחרים עם עמדות מרכז שעשויים להיות מאוכזבים מהמדיניות של המפלגות הדמוקרטית והרפובליקנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוגן, טראמפ, קנדי ג'וניור והאריס

 

סקרים מראים שהוא נתקל בקרב קשה לניצחון בנובמבר, מאחר שהוא אפילו לא מופיע בכרטיסי ההצבעה בחלק מהמדינות. אך עדיין יכול להיות לו תפקיד מכריע בבחירות אם הוא יצליח לגרום למספיק בוחרים לעזוב את אחד המועמדים ובכך לתת יתרון ליריב במדינות המכריעות. חלק מהסקרים מצביעים על כך שקנדי עשוי להוות איום גדול יותר על טראמפ מאשר על האריס.

רוגן אמר שהוא אוהב את קנדי מכיוון שמועמדים משני הצדדים, הימין והשמאל, משתמשים ב"מינפולציות" ו"גזלייטינג" על הבוחרים. "היחיד שלא עושה את זה הוא רוברט פ. קנדי ג'וניור", הוא אמר.

הסקרים האחרונים מראים שקנדי ממשיך לקבל תמיכה בספרות חד-ספרתיות. סקר של מכללת מאריסט, ששאל 1,513 בוחרים רשומים מה-1 באוגוסט עד ה-4 באוגוסט, מצא שהוא מנצח עם 5 אחוזים מהקולות. הסקר מצא שהאריס עם יתרון של 3 נקודות על טראמפ (48 אחוזים לעומת 45 אחוזים).

 

 

תמיכתו של רוגן עוררה תגובות רבות ברשת החברתית X.

"יש לאנשים דעות מגוונות על ג'ו רוגן, דבר שהוא 100% הגיוני, אך העובדה ש-RFK מקבל תמיכה בתוכנית הגדולה בעולם היא דבר חשוב עבורו ועבור מסע הבחירות שלו", כתב אחד הגולשים.

הפוסט המשיך: "אנשים מזלזלים במידה רבה כמה תמיכה של משפיענים, כמו רוגן, יכולה לעשות ביום הבחירות. למרות שלעיתים קרובות הוא מתויג כימני, הוא למעשה די ליברלי במדיניות שלו, והקהל שלו נע מהימין הקיצוני עד השמאל הקיצוני".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE