הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצח סדרתי מדרום קליפורניה נעצר אחרי 47 שנים: "מאמינים שיש קורבנות נוספים"
פרקליט מחוז ונטורה חשף כי וורן לותר אלכסנדר, שגדל באוקסנרד, חשוד כי חנק למוות שלוש נשים צעירות בסוף שנות ה-70. הוא נעצר אחרי שנמצא אשם ברצח צעירה בקרוליינה הצפונית

אדם החשוד כרוצח סדרתי מואשם כעת ברצח של שלוש נשים בדרום קליפורניה לפני כמעט 50 שנה.

קימברלי פריץ הייתה בת 18, ולווט סנצ'ז בת 31, ולוריין רודריגז בת 21, כולן נחנקו למוות בשנת 1977, אך החוקרים נתקעו ללא רמזים באותה תקופה. כולן נרצחו בין סוף מאי לדצמבר אותה שנה.

"תוך האמונה ששלוש הפשעים הללו היו אכן מחוברים, הרמזים נעלמו, והבלשים לא הצליחו לזהות מי אחראי לרציחות הנוראיות הללו", אמר פרקליט מחוז ונטורה, אריק נסרנקו, במסיבת עיתונאים השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלכסנדר מובא למעצר 

 

וורן לותר אלכסנדר מדיאמונדהד, מיסיסיפי – אך גדל באוקסנרד בקליפורניה, שעבד כנהג משאית באותה תקופה, נמצא קשור למקרי הרצח כאשר הדנ"א שלו התאים לזירות הפשע לאחר שהועלה למערכת האינדקס של המאגר הלאומי.

אלכסנדר הוסגר מצפון קרוליינה ביום שלישי, שם נתפס והואשם ברצח אחר בשנת 1992. כעת הוא נמצא במעצר ללא אפשרות לערבות.

"מקרי הרצח האלה אולי התרחשו לפני 47, אך החוקרים במשרד הפרקליט של מחוז ונטורה, החוקרים ביחידת התיקים הקרים של מחלקת השריף של ונטורה, שוטרים ובלשים מפורט הואנמה ואוקסנרד, לא ויתרו. הם לא ויתרו על הבאת צדק לשלוש הקורבנות הללו, ליקיריהן ולמשפחותיהן", אמר נסרנקו.

"רק מכיוון שהתיק התקרר, לא אומר שצריך לשכוח ממנו לעולם".

 

פרקליט מחוז ונטורה במסיבת עיתונאים 

 

כל שלוש הנשים היו זונות והתמקדו במרכז קניות ומוטלים באזור לוס אנג'לס שהיו ידועים בזנות באותה תקופה, אמרו פקידים.

קצינים אמרו שהם מאמינים שהוא יכול להיות חשוד ברציחות נוספות שלא פוענחו בקליפורניה ובמדינות אחרות בזמן שעבד כנהג משאית משנות ה-70 עד שנות ה-90.

"אנו מאמינים שיכולים להיות קורבנות נוספים הן מקומית והן במדינות אחרות", אמר נסרנקו. "זו חקירה פעילה, ואנו נמשיך לרדוף אחר כל העקבות שיהפכו לזמינות. זה בשום אופן לא סגור".

אלכסנדר נעצר בצפון קרוליינה ב-2022 על רצח נונה קוב, בת 29, ב-1992.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE