הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיבור של יוסטון: מורה הציל בת 15 מאונס
צפו: מורה מחטיבת ביניים מיוסטון הפך לגיבור העיר לאחר שהציל נערה בת 15 שהותקפה מינית על ידי עימות והפחדת התוקף שלה.

חוקרי משרד השריף של מחוז האריס אומרים שהאירוע התרחש קצת לפני חצות ביום ראשון שעבר במזרח יוסטון. סרטון דרמטי מראה את דיוויד גרזה, מורה בחטיבת ביניים, ממהר החוצה מדירתו ופועל לאחר שלדבריו שמע נערה צעירה צועקת לעזרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הנערה צעקה, אני בת 15. תעזור לי. אז כיוונתי את האקדח שלי אליו,". גרזה

 

חוקרי משרד השריף של מחוז האריס אומרים שהאירוע התרחש קצת לפני חצות ביום ראשון שעבר במזרח יוסטון. סרטון דרמטי מראה את דיוויד גרזה, מורה בחטיבת ביניים, ממהר החוצה מדירתו ופועל לאחר שלדבריו שמע נערה צעירה צועקת לעזרה.

"הסתכלתי מהחלון, וראיתי גבר מכה אישה על הקרקע. הוא ניסה להוריד לה את הבגדים," אמר גרזה.  הוא אומר שלא חשב פעמיים לפני שהלך להביא את האקדח שלו ולהתעמת את התוקף.

"רצתי למעלה והבאתי את האקדח שלי. אז, יצאתי החוצה ושאלתי מה קורה. הנערה צעקה, 'אני בת 15. תעזור לי.' אז כיוונתי את האקדח שלי אליו," אמר גרזה. גרזה אומר שהחשוד החזיק את הקורבן בשיער.

"הוא הוריד את ידיו מיד. הוא התחיל לרדוף אחריה, אז רדפתי אחריו. היא ברחה. היא הלכה לדירה של מישהו שהיא הכירה," הוא אמר.

החוקרים שחררו תמונה של החשוד. הוא לבש קפוצ'ון שחור עם לוגו ריבוק לבן, ג'ינס כחול ונעלי טניס לבנות בזמן ההתקפה.

שכנה אומרת שהיא מאמינה שגרזה הציל את הנערה ממה שיכול היה להיות טרגדיה. היא אומרת שראתה את האירוע מהחלון שלה. "בהתחלה פחדתי כי ממש חשבתי שהיא עומדת להיאנס. אני חושבת שאם הוא לא היה יוצא, היא כנראה הייתה נאנסת," היא אמרה.

החוקרים אומרים שהקורבן בת ה-15 הייתה באוטובוס עם החשוד. כשהיא ירדה מהאוטובוס, הוא עקב אחריה מעבר לכביש ולתוך מתחם דירות, שם הוא תקף אותה. שכנה שמכירה את הנערה אומרת שהיא הייתה בדרכה לראות חברה.

החוקרים מחפשים כעת אחר החשוד.

 

 

בעוד שגרזה מהולל כגיבור, המורה עצמו אומר שהוא פשוט עשה את הדבר הנכון. הוא גם אומר שזו לא הייתה הפעם הראשונה שהוא רדף אחרי גבר שניסה לפגוע בילד. "גם אני פחדתי. אני לא אשקר, אבל היא הייתה זקוקה לעזרה יותר ממה שפחדתי, אז הייתי חייב לעשות את זה," הוא אמר.

אנדי קאהן, תומך קורבנות בארגון Crime Stoppers, אומר שהוא אסיר תודה על החשיבה המהירה והפעולות של גרזה. "על כך, אני מוריד בפניך את הכובע," הוא אמר.

הוא מוסיף שצריך לתפוס את החשוד לפני שהוא עלול לתקוף מישהו אחר. "אם אתה מוכן לעשות את זה איפה שכולם נמצאים ואנשים יכולים ממש לראות מה אתה עושה, זה גורם לי לתהות: א. האם זו הפעם הראשונה שלך? ב. אנחנו צריכים להוריד אותך מהרחובות לפני שתמשיך לפגוע בנערות צעירות שוב," אמר קאהן.

החוקרים שחררו תמונה של החשוד. הוא לבש קפוצ'ון שחור עם לוגו ריבוק לבן, ג'ינס כחול ונעלי טניס לבנות בזמן ההתקפה. כל מי שיש לו מידע על זהותו או מקום הימצאו מתבקש להתקשר לתחנת המשטרה

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE