הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיירה היסטורית בארה"ב מחפשת תושבים חדשים: הייתם עוברים תמורת 20,000 דולר?
חצי מהסכום יוקדש למעבר עצמו והחצי השני לשיפוץ הנכס שנרכש בעיריית קמברלנד, כאשר הזכאות למענק מחייבת שהמבקש יהיה מעל גיל 18 וזכאי לעבוד בארה"ב

עיריית קמברלנד שבמרילנד מציעה עד 20,000 דולר למשפחות המוכנות לעבור לשם, כאשר רשויות העיר מנסות למשוך תושבים חדשים. ההצעה הנדיבה הזאת היא חלק מתוכנית ניסיונית לזמן מוגבל של העירייה, המיועדת לאזרחי ארה"ב ובעלי גרין קארד העוברים לעיר הממוקמת מחוץ למחוז אלגני.

קמברלנד, הממוקמת בין הרי האפלצ'ים, היא עיירה היסטורית קסומה בצפון-מערב מרילנד, עם 18,660 תושבים, לפי נתוני סקירת האוכלוסייה לשנה זו, המבוססים על הערכות המפקד האחרון של ארה"ב. אוכלוסיית העיר ירדה ב-1.91% לעומת המפקד הקודם, שרשם אוכלוסייה של 10,024 בשנת 2020, וכיום היא במגמת ירידה של -0.49 אחוז.

נתונים מהבנק הפדרלי למחקר של סנט לואיס, או Fred, מראים שאוכלוסיית קמברלנד ירדה באופן דרמטי מאז שהגיעה לשיאה ב-2010, כאשר הגיעה ל-103,176.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כדי להיות זכאים לתמריץ ההעברה של העיר, המועמדים חייבים להיות מעל גיל 18 וזכאים לעבוד בארה"ב. כמו כן, הם חייבים להיות בעלי תעסוקה מרחוק במשרה מלאה, תעסוקה מקומית קיימת, הוכחה לעצמאות או לקבלת עבודה חדשה באזור קמברלנד.

בנוסף, מועמדים זכאים לא יכולים להיות עם בית תחת חוזה עם סוכן נדל"ן מקומי.

מועמדים שיצליחו חייבים להשלים את תהליך הגשת בקשה לחבילת העברה ולקבל אותה לפני המעבר לקמברלנד ולהיות מסוגלים לעבור לעיר תוך שישה חודשים מרגע הקבלה. חבילת ה"ברוכים הבאים" בשווי 20,000 דולר כוללת 10,000 דולר מזומן למעבר, ועד 10,000 דולר לשיפוצים בבית קיים.

אלה שקונים בית חדש יכולים להגיש בקשה לעד 10,000 דולר כצ'ק נפרד. עם זאת, שווי הבית לא יכול להיות פחות מ-150,000 דולר. זה טכנית יקר יותר ממחיר הבית החציוני בעיר. לפי נתוני Redfin האחרונים, מחיר המכירה החציוני של בית בקמברלנד היה 138,000 דולר ביולי, עלייה של 36.6 אחוז לעומת שנה קודם לכן.

יש קאצ' להצעת עיריית קמברלנד: המועמדים חייבים לקנות בית ולגור בו כמגורים עיקריים לא פחות מחמש שנים. אין לשנות את הדעה לאחר שקיבלתם את תמריץ ההעברה של העיר: מועמדים שקיבלו את כספי חבילת ההעברה אך גרו פחות מחמש שנים בביתם בקמברלנד יהיו חייבים להחזיר את הכסף לעיר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE