הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חמש הערים הגרועות ביותר בפלורידה לרכישת נכס בחמש השנים הבאות
"לפני שאתם נסחפים אחרי הקסם של מזג האוויר החם של פלורידה, וודאו שאתם מתחשבים גם בתחזית הפיננסית"', אומרים מומחי נדל"ן

לאורך מאות קילומטרים לחופי האוקיינוס האטלנטי ומפרץ מקסיקו, תמצאו כמה מחופיה המפורסמים בעולם של פלורידה, המקבלים מעל 140 מיליון תיירים מדי שנה ומושכים תושבים וגמלאים כאחד להכות שורשים במדינה הדרומית. עם האקלים השמשי שלה, פעילויות אינסופיות, והיעדר מס מדינה, פלורידה היא יעד רצוי למגורים, אך יאוור צ'ארלי, סוכן נדל"ן בכיר, מנהל מחלקת הנכסים של קבוצת אהרון קירמן וחבר בצוות התוכנית "Listing Impossible" של CNBC, מזהיר לחשוב פעמיים לפני רכישת נכס. "כשמדובר בנדל"ן, לא כל מקום שטוף שמש במדינת השמש הוא השקעה חכמה," הוא אמר לנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"השקעה בנדל"ן היא יותר מאשר רק שמש ועצי דקל. חיוני להסתכל על יציבות כלכלית, פוטנציאל צמיחה, וסיכונים סביבתיים"

 

"השקעה בנדל"ן היא יותר מאשר רק שמש ועצי דקל. חיוני להסתכל על יציבות כלכלית, פוטנציאל צמיחה, וסיכונים סביבתיים," הסביר צ'ארלי. "לפני שאתם נסחפים אחרי הקסם של מזג האוויר החם של פלורידה, וודאו שאתם מתחשבים גם בתחזית הפיננסית. להיות מיודעים ואסטרטגיים יעזור לכם לזהות את האבנים היקרות האמיתיות בשוק!"

למרות שסוכן הנדל"ן היוקרתי ממוקם בלוס אנג'לס, בסיס הלקוחות המשמעותי שלו בין קליפורניה לפלורידה שומר אותו מעודכן היטב בשני השווקים. הוא שיתף את חמש הערים בפלורידה שכדאי להימנע מלקנות בהן נכסים בחמש השנים הקרובות ומדוע.

מיאמי ביץ'

ידועה בחופיה הבתוליים, חיי הלילה התוססים והאוכל ברמה עולמית, מיאמי ביץ' עשויה להיות מקום נהדר לחופשה או חגיגת אביב פרועה, אך לדברי צ'ארלי, זה מקום אחד שיש להימנע מלקנות בו נכס.

"כן, מיאמי ביץ' זוהרת, אבל עליית מפלס הים והתדירות הגוברת של הוריקנים מציבות סיכונים משמעותיים," הוא ציין. "עלות ביטוח הנכסים מזנקת, והפוטנציאל לירידת ערך לטווח ארוך הוא אמיתי. זה כמו לקנות בית יפה על חוף הים עם פצצת זמן מתקתקת במרתף."

דייטונה ביץ'

מקום פופולרי נוסף בפלורידה הוא דייטונה ביץ', שיש לה 23 מיילים של חופי חול לבן מושלמים לגלישה, שחייה, גלישת רוח וקיאקים. בנוסף זה בר השגה, אבל אל תתנו ליופי ולעלות המחיה הנמוכה לפתות אתכם להשקיע. "למרות שהיא עשויה להיות מפורסמת במסלול המרוצים שלה, דייטונה ביץ' מתמודדת עם קיפאון כלכלי ושיעורי פשיעה גבוהים," הסביר צ'ארלי. לאחד מכל 28 אנשים יש סיכוי להפוך לקורבן של פשע אלים או רכוש, לפי Neighborhood Scout. בנוסף, "שוק הנדל"ן היה איטי, וללא פיתוח כלכלי משמעותי, ערכי הנכסים צפויים להישאר שטוחים," אמר צ'ארלי. "השקעה כאן עלולה להשאיר אותך מרגיש תקוע בתחנת העצירה."

פורט מיירס

פורט מיירס היא עוד מקום יפה ליהנות מהחוף ולהירגע, אבל צ'ארלי ייעץ נגד השקעה שם. "למרות המשיכה שלה לגמלאים, פורט מיירס מתמודדת עם בעיות של פיתוח יתר וחששות סביבתיים, במיוחד בנוגע לאיכות המים," הוא שיתף. "שוק הדיור היה תנודתי, ותחזיות הצמיחה לטווח ארוך אינן ודאיות. זה קצת כמו לקנות מכונית מפוארת שעלולה פשוט להיגמר לה הדלק."

פנסקולה

החופים בעלי הטורקיז המושלם והחול הלבן הנוצץ של פנסקולה הם המפלט האולטימטיבי, אבל צ'ארלי הזהיר קוני בתים להתרחק. "העיר הזו התמודדה עם אתגרים כלכליים וצמיחה מוגבלת במשרות, מה שמשפיע על שוק הדיור," הוא אמר. "שיעורי פשיעה גבוהים והיעדר פרויקטים חדשים לפיתוח הופכים אותה לפחות מושכת למשקיעים." לפי Neighborhood Scout, הפשיעה גבוהה ב-86% מאשר בערים אחרות במדינה ול-1 מכל 33 אנשים יש סיכוי להפוך לקורבן של פשע אלים או רכוש. "השקעה כאן עלולה להרגיש כמו ניסיון לתפוס גל בבריכת פעוטות," אמר צ'ארלי.

אוקלה

אוקלה היא עיר יפה, נקייה וידידותית לתקציב, אבל שימרו על הארנק שלכם. "לאוקלה יש אחד משיעורי הפשיעה הגבוהים ביותר באמריקה בהשוואה לכל הקהילות בכל הגדלים - מהעיירות הקטנות ביותר ועד לערים הגדולות ביותר," לפי Neighborhood Scout. ולפי צ'ארלי, יש סיבות נוספות לדאגה. "למרות שהיא בת השגה, שוק הנדל"ן של אוקלה מוגבל על ידי צמיחה כלכלית איטית ומתקנים מוגבלים," הוא אמר. "האזור תלוי מאוד בחקלאות, שיכולה להיות תנודתית. זו עיירה שקטה, אבל השקט הזה עלול לבוא על חשבון הצמיחה של ההשקעה שלך. חשבו על זה כמו להכניס את הכסף שלכם לקפסולת זמן ללא הבטחה לתגמולים עתידיים."

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE