הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בירי בבית ספר בג'ורג'יה נרצחו לפחות 4 ונפצעו עשרות
על פי הדיווחים, ארבעה אנשים נהרגו ותשעה אחרים אושפזו בעקבות האירוע שהחל מעט לפני השעה 10:30 בבוקר. מקורות באכיפת החוק מסרו כי החשוד ביריות הוא ככל הנראה נער בן 14

אירוע ירי טרגי לפני מספר שעות בבית הספר התיכון אפלצ'י בעיר ווינדר, ג'ורג'יה. על פי הדיווחים, ארבעה אנשים נהרגו ותשעה אחרים אושפזו בעקבות האירוע שהחל מעט לפני השעה 10:30 בבוקר. מקורות באכיפת החוק מסרו כי החשוד ביריות הוא ככל הנראה נער בן 14.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לשכת החקירות של ג'ורג'יה (GBI) הודיעה כי היורה נמצא במעצר

 

לשכת החקירות של ג'ורג'יה (GBI) הודיעה כי היורה נמצא במעצר, אך טרם נמסרו פרטים נוספים אודות זהותו או האם הוא תלמיד בבית הספר. שריף מחוז בארו, ג'אד סמית, סירב למסור מידע נוסף על החשוד או הקורבנות בתדרוך קצר לעיתונאים, וביקש סבלנות מהציבור בעוד הרשויות אוספות את העובדות.

 

בית הספר פונה, והתלמידים הועברו לאיצטדיון הכדורגל הסמוך

 

בתגובה לאירוע, הגיעו למקום כוחות רבים מסוכנויות אכיפת חוק שונות. בית הספר פונה, והתלמידים הועברו לאיצטדיון הכדורגל הסמוך. בתי ספר אחרים במחוז הועמדו תחת "סגר רך" כאמצעי זהירות. עדי ראייה דיווחו על סצנה כאוטית מחוץ לקמפוס בית הספר, כאשר שוטרים מארגנים את התלמידים באזור המגרש האתלטי.

 

 

מושל ג'ורג'יה, בריאן קמפ, הורה להקצות את כל המשאבים הזמינים של המדינה לטיפול באירוע וקרא לתושבי ג'ורג'יה להתפלל לשלום התלמידים והצוות. הבית הלבן אישר כי הנשיא ביידן עודכן בפרטי האירוע, ושר המשפטים, מריק גרלנד, הצהיר כי משרד המשפטים מוכן לסייע לרשויות ג'ורג'יה בחקירה.

האירוע הטרגי הזה התרחש רק חודש לאחר שהתלמידים במחוז בארו חזרו ללימודים ב-1 באוגוסט, ומיד לאחר סוף השבוע הארוך של חג העבודה. בעוד החקירה ממשיכה, הקהילה המקומית והמדינה כולה מתמודדות עם ההשלכות של אירוע מזעזע זה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE