הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חופי ים בדרום קליפורניה ייסגרו למספר שנים בשל ביוב ממקסיקו
חלק משמעותי מקו החוף הדרומי של קליפורניה נסגר למשך יותר מ-1,000 ימים בשל זיהום שנגרם מביוב הזורם מעבר לגבול ממקסיקו

בחמש השנים האחרונות, יותר מ-100 מיליארד גלון של ביוב מזוהם זרמו מנהר טיחואנה לאוקיינוס השקט.

בשל כך חופים בקו החוף של אימפריאל ביץ', בחלק הדרומי של מחוז סן דייגו, סגורים מאז ה-8 בדצמבר 2021, אמר חבר האסיפה דייוויד אלוורז, המייצג את אזור אימפריאל ביץ', בהודעה לעיתונות. בעוד שאזהרות מים מזוהמים מזדמנות הן נפוצות בקליפורניה, סגירה רב-שנתית בהחלט אינה כזו. מחוקקים בקליפורניה העבירו לאחרונה החלטה הקוראת לממשל הפדרלי להכריז על מצב חירום בגלל משבר הביוב המתמשך. זו אפילו לא הפעם הראשונה שאימפריאל ביץ' נאלצת להתמודד עם בעיות זיהום כאלה. על פי החלטה משותפת 12 של האסיפה, הזיהום נמשך כבר עשרות שנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזרימה המתמשכת של ביוב לא מטופל גם הפחיתה את התיירות, פגעה בעסקים מקומיים והורידה את ערכי הנדל"ן

איכות המים לאורך קו החוף של אימפריאל ביץ' קשורה ל-34,000 מחלות שנתיות, וכ-76% מאותן מחלות קשורות לזיהום ביוב, נאמר בהחלטה, בהתבסס על מחקר ממכון סקריפס לאוקיינוגרפיה.חברי האסיפה אמרו שהמים המזוהמים גרמו לבעיות בריאות, כגון כאבי ראש, פריחות, זיהומים ובעיות נשימה, לחלק מהאנשים באזור. הזרימה המתמשכת של ביוב לא מטופל גם הפחיתה את התיירות, פגעה בעסקים מקומיים והורידה את ערכי הנדל"ן. גורמים רשמיים בסן דייגו ואימפריאל ביץ' הכריזו על מצב חירום מספר פעמים לאורך השנים ומבקשים מהקונגרס של ארצות הברית ומהנשיא ג'ו ביידן לספק מימון נוסף לתוכנית של הסוכנות להגנת הסביבה של ארה"ב, שיושמה כדי לטפל במשבר.

בחודש שעבר, גורמים פדרליים אישרו פרויקט בשווי 600 מיליון דולר שיממן את התיקונים והשיקום של מתקן הטיפול בשפכים הראשי עבור הביוב. הביוב אמור להיות מסונן דרך מתקן הטיפול בשפכים הבינלאומי של המפרץ הדרומי במחוז סן דייגו, המסנן את המים מטיחואנה, מקסיקו, לפני שהם נשאבים לאוקיינוס השקט.התיקונים, עם זאת, במתקן בן כמעט שלושה עשורים עשויים להימשך עד חמש שנים.

במכתב שהופנה למושל קליפורניה גווין ניוסום, ראש עיריית אימפריאל ביץ' פלומה אגוירה אמרה שלוח הזמנים הזה הוא "בלתי מקובל". אגוירה ביקשה ממשרדו של ניוסום לסייע בהצעת פתרון למשבר הביוב ולהכריז על מצב חירום. "אימפריאל ביץ' ותושבים בדרום מחוז סן דייגו מורעלים לאט על ידי משבר זה, וקולותינו אינם מספיקים," אמרה אגוירה בהודעה לעיתונות. "אנחנו זקוקים למדינה לעמוד לצדנו ולדרוש פתרון מקיף".

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE