הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד מוסד ותיק סוגר את שעריו בסן פרנסיסקו – בגלל מציאות "בלתי נסבלת"
הבעלים של 'ביסייד מרקט', הקיים כבר 35 שנה, הצביע על רמות הפשיעה הגבוהות לעומת האכיפה הירודה, כמו גם על חשבונות גבוהים והכנסה נמוכה. "אנחנו לא יכולים לשרוד"

'ביסייד מרקט' היה נקודת ציון קבועה בשכונת סאות' ביץ' של סן פרנסיסקו במשך 35 השנים האחרונות, אך לאחר מספר פריצות וגניבות, החנות מיועדת להיסגר לצמיתות החודש.

דיוויד פסוסיץ', שהוא בעלים-שותף על 'בייסייד מרקט' ברחוב בראנן 120, הניח שלט מחוץ למקום הוותיק ביום שלישי, מודיע ללקוחות ותיקים על הסגירה הקרובה ב-13 בספטמבר. בהודעה, פסוסיץ' אמר שניהול 'בייסייד מרקט' הפך ל"בלתי נסבל" עם מאמץ מועט מצד אכיפת החוק המקומית וקציני העיר להפחית את שימוש הסמים הפומבי באזור או למנוע גניבות יומיומיות בחנות.

"היו לנו מספר אירועים עם גנבי חנויות", פסוסיץ' סיפר לעיתון מקומי. "קראנו למשטרה, והם לא הגיעו".

"איך אתה נשאר בעסקים כשאין אף אחד שמגיע לעזור? זה מתסכל לחלוטין", הוסיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


'ביסייד מרקט', סוגרים אחרי 35 שנה

 

לפני כשלושה שבועות אירע אירוע גניבה נוסף. לדברי פסוסיץ', האדם הפך לאלים לאחר שהעובדים ניסו למנוע ממנו לקחת את הפריטים. האדם הוריד את החגורה שלו ואיים להכות אותם כשהוא מניף את אבזם המתכת מעל ראשו.

פסוסיץ', שהיה מודאג לשלומם של לקוחותיו, קרא ל-911, אך אף אחד לא הגיע, כך הוא אמר.

פסוסיץ' אמר שגורמים אחרים הובילו להחלטה לסגור. חשבונות החשמל החודשיים עלו למעלה מ-8,000 דולר, וחשבונות השירותים זינקו, בעוד מכירות בשוק ירדו. עם חשבונות מצטברים וסיום החוזה של 'בייסייד מרקט' בקרוב, פסוסיץ' החליט שפשוט לא שווה לו לחדש את החוזה.

"יש יותר מדי חסרונות, אז החלטנו לסגור את החנות", אמר פסוסיץ'. "זה עצוב, כי היינו שם 35 שנה".

לאחר סגירת החנות, רבים מהעובדים יעברו לחנות המכולת האחרת של פסוסיץ', RJ's Market, הנמצאת ברחוב סנסום 1425. עובדים אחרים, לעומת זאת, יפוטרו. זה לא התוצאה שפסוסיץ' רצה, אך הסגירה הייתה "מחוץ לשליטתנו", הוא אמר.

"לא היינו אמורים להיות במצב הזה, אבל אנחנו לא יכולים לשרוד", הוא אמר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE