הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסופה הטרופית פרנסין תגיע לטקסס ולואיזיאנה כהוריקן ביום רביעי
הסופה הטרופית פרנסין במפרץ מקסיקו ועשויה להפוך להוריקן קטגוריה 1 עד יום רביעי, כאשר תפגע בחופי לואיזיאנה וטקסס

הסופה הטרופית פרנסין נוצרה במפרץ מקסיקו ביום שני ועשויה להפוך להוריקן קטגוריה 1 עד יום רביעי, כאשר תפגע בחופי טקסס העליונים או דרום-מערב לואיזיאנה.

הוצאה אזהרת הוריקן לחלקים מחוף לואיזיאנה, מה שאומר שתנאי הוריקן אפשריים שם בתוך 48 השעות הקרובות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תחזית המרכז צופה שפרנסין תהיה הוריקן קטגוריה 1 ביום רביעי עם רוחות של 85 מייל לשעה

 

אזהרת סופה טרופית הוצאה מוקדם יותר לדרום טקסס, מפורט מנספילד דרומה עד נהר ריו גרנדה, מה שאומר שרוחות סופה טרופית אפשריות לאורך החוף עד יום שלישי בערב. אזהרת סופה טרופית גם בתוקף דרומה לאורך חוף מקסיקו עד בארה דל טורדו.

מרכז המערכת היה במרחק משוער של 245 מייל דרום-דרום-מזרח משפך נהר ריו גרנדה וכ-480 מייל דרומית לקמרון, לואיזיאנה, ביום שני בבוקר. עם רוחות מתמידות המוערכות ב-50 מייל לשעה, פרנסין כמעט ולא נעה במהירות של 5 מייל לשעה בכיוון צפון-צפון-מערב.

פרנסין היא הסופה השישית בעונת ההוריקנים האטלנטית של 2024, והראשונה מאז שארנסטו התפוגג ב-20 באוגוסט. המערכת היא אחת משלוש שמרכז ההוריקנים עוקב אחריהן. אחרת נמצאת במרכז האוקיינוס האטלנטי הטרופי ויש לה סיכוי של 60% להפוך לסופה טרופית תוך 48 שעות. לסופה נוספת הרחק יותר למזרח יש סיכוי של 60% להתפתח במהלך השבוע הקרוב.

תחזית המרכז צופה שפרנסין תהיה הוריקן קטגוריה 1 ביום רביעי עם רוחות של 85 מייל לשעה. הסופה צפויה להביא 4-8 אינץ' של גשם לחוף. כמויות של עד 12 אינץ' אפשריות במקומות מסוימים בצפון-מזרח מקסיקו ולאורך חופי טקסס ולואיזיאנה עד יום חמישי, מה שמציג סיכון לשיטפון פתאומי, אמר המרכז.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE