הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההצגה "7 באוקטובר" תעלה ב-UCLA ביום השנה למתקפת חמאס
"7 באוקטובר", מחזה המבוסס על ראיונות עם ניצולי מתקפת הטרור של חמאס על ישראל ב-2023, יערוך את הבכורה שלו בחוף המערבי בקריאה מבוימת ב-UCLA ביום השנה למתקפת הפתע

האירוע החד-פעמי, שתוכנן על ידי מרכז דורטורט ליצירתיות באמנויות בהלל ב-UCLA, יתקיים באודיטוריום לנארט במוזיאון פאולר ב-UCLA ביום שני, 7 באוקטובר. הקריאה בשעה 19:00, בבימויו של ג'ף מיינרד, היא חינמית ופתוחה לציבור (נדרשת הרשמה מראש) ולאחריה יתקיים שאלות ותשובות עם חברי הצוות והיוצרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האירוע החד-פעמי, תוכנן על ידי מרכז דורטורט ליצירתיות באמנויות בהלל ב-UCLA

 

"7 באוקטובר" נכתב על ידי פלים מקאליר ומבוסס על ראיונות שערכו מקאליר ואן מקאלהיני. העיתונאים האירים, שנשואים 23 שנים ומתגוררים בוניס, קליפורניה, היו באירלנד כשהתרחשו המתקפות. בנובמבר, הם נסעו לישראל בפעם הראשונה וראיינו כ-20 אנשים במהלך תקופה של שלושה שבועות. ארבעה-עשר מהמרואיינים שלהם, המייצגים טווח גילאים, מקצועות ודתות, מיוצגים במחזה.

 

 

"חלק מהאנשים יכלו לספר את סיפורם מיד, ו[אחרים] נזקקו ליותר זמן," אמר מקאליר לטיימס. "אבל אז הם היו פונים אלינו כמה שבועות מאוחר יותר, אומרים שהם מוכנים לדבר. ואז אנשים היו אומרים, 'יש לי חבר של חבר שיש לו סיפור מעניין', ומציגים אותנו, כך שיכולנו לקבל נקודות מבט שונות."

הזוג, שכבר שיתף פעולה במספר ספרים ודוקומנטריים, יצא במטרה מפורשת ליצור "מחזה מילה במילה", ז'אנר של תיאטרון דוקומנטרי המספר סיפור באמצעות מקורות כמו ראיונות, עדויות בית משפט, ראיות תיק והערות ציבוריות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE