הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזוגיות עולה שלב: בראד פיט וזוגתו הצעירה חורשים את ניו יורק
השחקן בן ה-60 ואשת העסקים בת ה-31 נראו בארוחת ערב ובפתיחת גלריה בניו יורק, ימים אחרי שהלכו על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בוונציה

בראד פיט וזוגתו אינס דה רמון לקחו את הקשר שלהם צעד אחד קדימה לאחרונה, עם הופעתם הראשונה יחד על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע של ונציה בשבוע שעבר.

ולאחר שנהנו מדאבל דייט עם החברים הכי טובים ג'ורג' ואמל קלוני באיטליה לפני הקרנת הסרט האחרונה של השחקנים, פיט ודה רמון גם הסתובבו בעיר ניו יורק השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דה רמון, בת 31, ופיט, בן 60, נראו ברחבי העיר הגדולה בדייטים שונים, בארוחת ערב, בבר ופתיחת גלריה – כשהם הולכים יד ביד, ותמיד מרשימים עם הלוק.

ב-8 בספטמבר, כוכב 'מועדון קרב' בחר במכנסיים אדומים פדלפון עם חולצה מכופתרת לבנה, שנשארה פתוחה מספיק כדי לחשוף מגוון תליונים מאניטה קו, מותג התכשיטים היוקרתי שבו שימשה דה רמון כסגנית נשיא למעלה משלוש שנים.

פיט הוסיף גם תליון של מזל קשת ($8,200), כהכרה בשני סימני הכוכבים שלהם. (יום הולדתו של פיט הוא ב-18 בדצמבר, ודה רמון נולדה ב-19 בדצמבר, כמעט 30 שנים אחר כך).

הוא גם שילב שרשרת עם תליון אמרלד בחיתוך עגלגל ($16,500), גם הוא מאניטה קו.

 

 

מצידה, דה רמון לבשה תליון נוצץ של נשר מיהלומים ($9,975) עם אפודה ומכנסיים שחורים, שהתאימו עם תיק לבן מבית פנדי ($4,700).

ב-9 בספטמבר, הזוג יצא שוב, הפעם עם פיט בסט ג'קט ומכנסיים בצבע צהוב בולט ודה רמון בסט סוודר וחצאית בצבע חום בהיר.

היא שילבה את אותו תיק יד של פנדי עם עגילי יהלום מבית אניטה קו ($9,825).

לפי דיווחים, הזוג עבר לגור יחד בתחילת השנה ו-Page Six חשף בבלעדיות שהם בילו את כל הקיץ בטירתו המפורסמת של פיט בצרפת, מירוואל, במהלך לוח הזמנים של צילומי F1.

 

 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE