הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השופטת קבעה ש"הנישואים לא ניתנים לתיקון" - ואישרה את הגירושים של סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
השחקנית בת ה-28 והזמר בן ה-35 הצליחו להגיע להסכם לגבי חלוקת הנכסים שלהם והמשמורת על שתי הבנות הצעירות, כאשר השופטת שחתמה על המסמכים אמרה שזה לטובת המשפחה

השחקנית סופי טרנר ('משחקי הכס') והזמר ג'ו ג'ונאס מ'האחים ג'ונאס', סיימו סופית את הליך הגירושין שלהם – שנה לאחר שהשניים נפרדו.

טרנר בת ה-28 וג'ונאס בן ה-35 הגיעו להסכם באמצעות משא ומתן עם מגשר זוגי, שכלל חלוקת הנכסים שלהם והמשמורת על שתי הבנות הצעירות.

השופטת ג'ינה באובידס הכריזה כי הנישואים בין השניים"נשברו ללא אפשרות לתקן", וכי ההסכם בין בני הזוג לשעבר, במיוחד תוכנית ההורות שלהם, היא לטובת המשפחה. השופטת ממחוז מיאמי-דייד אישרה את ההסכם ביום שישי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טרנר וג'ונאס (צילום: Getty Images)

 

טרנר וג'ונאס נפגשו לראשונה ב-2016 לאחר שזמר 'האחים ג'ונאס' פנה אל השחקנית דרך אינסטגרם. הם התארסו ב-2017 ונישאו בחתונה פתאומית בווגאס ב-2019.

ג'ונאס הגיש בקשה לגירושין בבית משפט בפלורידה בספטמבר 2023.

"לאחר ארבע שנים נפלאות של נישואין, החלטנו יחד לסיים את נישואינו באופן ידידותי", כתב הזוג המנוכר מאוחר יותר בהצהרה משותפת. "ישנם רבים שמנסים לנחש מדוע, אך באמת זו החלטה מאוחדת, ואנו מקווים בכנות שכולם יכבדו את בקשתנו לפרטיות עבורנו ועבור ילדינו".

לאחר ההכרזה על הגירושין, טרנר תבעה את ג'ונאס בבית משפט בניו יורק על משמורת על שני ילדיהם. היא טענה שהיא גילתה על הגשת בקשת הגירושין "דרך התקשורת" במסמכי בית המשפט שפורסמו על ידי 'פוקס ניוז'.

הנישואין בין טרנר לג'ונאס התפרקו "באופן פתאומי" לאחר "ויכוח" שהתרחש ביום הולדתו ה-34 של הזמר.

טרנר גם האשימה את ג'ונאס ב"החזקה הלא חוקית" של בנותיהם למספר ימים. השחקנית אמרה שעורך דינו של ג'ונאס, תומאס ג'יי. סאסר, הודה כי כוכב הפופ לא יוותר על דרכוני הילדים או "יסכים שהילדים יחזרו הביתה לאנגליה".

כוכבת "משחקי הכס" זכרה שהוצגה כאם רעה בכתבות רכילות ובאתרי רכילות, בעוד ג'ונאס הוצג כאבא האוהב לבנותיהם. היא סיפרה ל'ווג' הבריטי כי "אלה היו הימים הגרועים ביותר בחיי".

"אני זוכרת שהייתי בצילומים, הייתי מחויבת להיות בצילומים עוד שבועיים, אז לא יכולתי לעזוב. הילדים שלי היו בארצות הברית ולא יכולתי להגיע אליהם כי הייתי צריכה לסיים את 'ג'ואן'. וכל הכתבות האלה התחילו לצאת. זה כאב כי אני באמת מטריפה את עצמי לגמרי על כל צעד שאני עושה כאמא - אשמת אמהות זה כל כך אמיתי! פשוט הייתי צריכה להמשיך ולומר לעצמי, 'שום דבר מזה לא נכון. את אמא טובה ומעולם לא היית נהנתנית".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE