הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפגין פרו-ישראלי ירה בתומך פלסטין שתקף אותו | צפו בתיעוד
הפגנה למען ישראל הסתיימה בצורה אלימה מאוד כאשר עובר אורח החל לצעוק ולקלל את המפגינים, עד שזינק על אחד מהם - ונורה על ידו

יוצא צבא אמריקאי התומך בישראל נעצר והואשם בתקיפה חמורה לאחר שירה לעבר עובר אורח תומך פלסטין, שקילל את המפגינים ואז הפך אלים איתם. כל זאת בפרוור של בוסטון, מסצ'וסטס, ביום חמישי בערב.

עובר האורח שלבש סיכת פלסטין, עמד מעבר לכביש מול כעשרה מפגינים תומכי ישראל, קרא להם "חולים" והטיח בהם שהם "מגנים על רצח עם".

סקוט הייז, בן 47, ותיק מלחמת עיראק מפרמינגהאם, מסצ'וסטס, עמד לעזוב את ההפגנה כאשר לפתע אותו גבר צעק על הקבוצה והראה אצבע משולשת, ולאחר מכן חצה את הכביש לעברם – והפיל את הייז לרצפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שניות לאחר מכן, כבר נשמע קול ירי, ואותו תוקף נורה בבטנו בזמן ששניהם היו על הרצפה.

כפי שניתן לראות בווידאו, הייז הניח אז את הנשק על הרצפה מאחוריו והמפגינים האחרים הפרידו בין שני הגברים. לאחר מכן הייז אמר לאנשים מסביב להתקשר ל-911, ונתן טיפול ראשוני לגבר שזה עתה פצע.

המשטרה קיבלה קריאה בשעה 6:40 בערב.

 

 

מאז הואשם הייז בתקיפה ובתקיפה חמורה באמצעות נשק מסוכן ובהפרת זכות חוקתית שגרמה לפציעה, על פי פרקליטת מחוז מידלסקס, מריאן ראיין.

במסיבת עיתונאים, ראיין אמרה שמדובר בשלב מוקדם מאוד בחקירה. "האדם הזה בשלב מסוים התחיל לחצות את הרחוב, בסופו של דבר חצה וקפץ על אחד המפגינים. קטטה פרצה, ובמהלך הקטטה האדם נורה".

הייז יובא להקראת כתב אישום ביום שבת, הוסיפה ראיין.

ראיין גם אישרה שאותו עוברח אורח עם סיכת פלסטין, ספג פציעות אנושות ומטופל בבית חולים מקומי.

ראש המשטרה ג'ורג' מקמיינס הצהיר שהמחוז יספק אבטחה נוספת בבתי תפילה בימים הקרובים.

ראשת עיריית ניוטון, רותאן פולר, כינתה את האירוע כ"מפחיד" וביקשה מהציבור לאפשר למשטרה "להבין את העובדות כראוי".

ראיין אמרה שהייז החזיק באופן חוקי בנשק, וחבריו המפגינים סבורים שהוא פעל בהגנה עצמית.

הייז הפגין כחלק מקבוצת תומכי ישראל במסצ'וסטס שרצתה להעלות מודעות לחטופים הישראלים שעוד נמצאים בשבי חמאס, ולטרור שמשליט המשטר האיראני במזרח התיכון.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE