הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עלייה של כמעט 40% בפשעי שנאה בדרום קליפורניה
סן דייגו, המחוז השני בגודלו בקליפורניה חווה עלייה חדה בפשעי שנאה לאחרונה, כך עולה מנתונים ממשלתיים שפורסמו לאחרונה. ביניהם דיווחים על "שנאה אנטי יהודית"

מחוז סן דייגו ראה קפיצה בדיווחים על פשעי שנאה משנת 2022 ל-2023, עם סך של 133 דיווחים בשנה שעברה - עלייה של 39% מ-96 הדיווחים בשנת 2022. זוהי עלייה של כמעט 40% בפשעי שנאה בשנה אחת בלבד באזור דרום קליפורניה השקט בדרך כלל והעשיר ברובו, הידוע בדרך כלל בחופיו הבתוליים ובהיותו ביתה של "העיר הטובה ביותר באמריקה", לפי הסלוגן הלא רשמי של סן דייגו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ה-San Diego Union-Tribune דיווח בעבר על "עלייה בשנאה אנטי-יהודית" באזור סן דייגו הגדול 

 

הנתונים מגיעים מדוח שנתי של איגוד הממשלות של סן דייגו (SANDAG) על פשיעה אזורית, המתמקד בסטטיסטיקות של פשעים שונים, כולל רציחות, פריצות, תקיפות, והפרות סמים ועבירות סמים אחרות. קוד העונשין של קליפורניה מגדיר פשעי שנאה כ"פשעים המונעים מגזע/אתניות של הקורבן, דת, מגדר, נטייה מינית, מוצא לאומי, או מוגבלות פיזית או נפשית", על פי דוח SANDAG.

ה-San Diego Union-Tribune הדגיש מספר מקרי פשעי שנאה שהוזכרו בדוח, כולל מה שהתובעים כינו "תקיפה על רקע גזעני נגד שלושה גברים שחורים ב-Ocean Beach" על ידי אנשים שלכאורה תמכו בהלס אינג'לס. העיתון דיווח בעבר על "עלייה בשנאה אנטי-יהודית" באזור סן דייגו הגדול.

אלה אינן הבעיות היחידות המטרידות את אזור סן דייגו הגדול כרגע. האזור התקשה לשמור על כמה מחופיו המפורסמים ביותר נקיים ממזהמים, ועלויות הדיור שממשיכות לעלות הפכו את המחוז לאחד המקומות הפחות בר-השגה למגורים בכל רחבי אמריקה. עם זאת, נתוני SANDAG מציינים כי הפשיעה הכללית ממשיכה במגמת ירידה במחוז סן דייגו בכל שלוש הקטגוריות העיקריות (פשעים נגד רכוש, פשעים נגד אנשים ופשעים נגד החברה).

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE