הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתיסיהו: המפגינים נגד ישראל נמשכים ל'חשכה' של חמאס
לאחר שנה קשה בה נזרק מפסטיבלים, ננטש על ידי המנהל שלו והותקף על ידי המונים אנטי-ישראליים, הכוכב היהודי מוציא אלבום חדש וחוזר להופיע

לאחר שנזרק מפסטיבלים, ננטש על ידי המנהל שלו והותקף על ידי המונים אנטי-ישראליים, כוכב הרגאיי כוכב הרגאיי מתיסיהו אומר שהתגובה הנגדית לתמיכתו במדינה היהודית לא האטה אותו כלל. למעשה, הזמר היהודי בן ה-45 אומר שהוא "עסוק יותר מתמיד".

"הקהילה היהודית הייתה מאוד מעריכה ואני מרגיש מעודד מזה," אמר הכוכב, ששמו המקורי הוא מתיו מילר, על המרפסת של ביתו הכפרי בצפון מדינת ניו יורק המשקיף על נהר ההדסון. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתיסיהו אומר שהוא חושב על החטופים שעדיין בשבי בעזה "יומם ולילה". "כל יהודי שיש לו נשמה יהודית בתוכו נהרס לחלוטין מזה"

מתיסיהו הודה שלא הכל היה ורוד - הופעות שלו באריזונה, ניו מקסיקו ושיקגו בוטלו לאחר שמפגינים אנטי-ישראלים איימו להפגין מול האולמות. הוא גם ננטש על ידי המנהל שלו לאחר שסירב לשנות את המילים לשיר שלו "Ascent", שמכיל ביטויים על ריקוד על קברי מחבלי חמאס.

"אנחנו חיים בתקופה שבה אני צריך לקבל החלטות, כמו 'האם אני צריך להביא אבטחה'. ... זה מקום מסוכן אבל למזלי זה היה מהלך חלק," הוא אמר.

כוכב הרגאיי - הידוע בלהיט הטופ 40 בארה"ב "King Without a Crown" - גם אומר שצעירים נמשכים ל"חשכה" של חמאס. "זה מאוד סקסי [בעיניהם] ... המחבלים האלה הם 'לוחמי חופש' ומה שלא יקרה ל'מדכא'... מגיע להם," הוא אמר על המשיכה לחמאס. "יש משהו מאוד מפתה בזה, החשכה שבזה, אבל העם היהודי הוא אור."

אבל קהל המעריצים המגוון שלו נשאר איתו לאורך השנה הסוערת מאז התקפות חמאס ב-7 באוקטובר שהרגו 1,200 ישראלים תמימים בפסטיבל מוסיקה, אמר מתיסיהו.

עבור מעריציו היהודים, ההופעות שלו הפכו למקלט. "תמיד הרגשתי שהמוסיקה שלי משרתת מטרה, אבל עכשיו יותר מתמיד," הוא אמר. "ההפגנות היו קשות אבל הן בדרך כלל דועכות."

"זה יכול להיות מתסכל להתמודד עם אנטישמיות וטיפשים, המוסיקה צריכה להיות רענון לזה. זה מרגיש טוב להיות מסוגל לספק את זה לאנשים. זה מרגיש גם כמו אחריות. אנשים באמת בכאב, באמת סובלים."

להוט לשחרר אלבום חדש ולחזור לדרך עם הלהקה שלו בסיבוב הופעות בחוף המערבי, יליד ניו יורק אומר שיש לו 25 שירים מוכנים, חלקם נוגעים בהתקפות החמאס הנוראיות.

מתיסיהו אומר שהוא חושב על החטופים שעדיין בשבי בעזה "יומם ולילה." "כל יהודי שיש לו נשמה יהודית בתוכו נהרס לחלוטין מזה."

הוא אמור להופיע במרכז לאמנויות הבמה בברגן ב-16 בספטמבר בהופעת התרמה לכוחות ההצלה הראשונים של ישראל, איחוד הצלה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE